Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

olika kategorier i kalendern?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-08 13:23

Hej

Finns det någon funktion i iPhone kalendern där man kan ställa in om det man planerar in är Arbete eller Fritid. Eftersom jag både använder telefonen för att planera för jobbevents och privat vore det bra och få upp Blå respektive grön när man synkar iPhonen mot Mac:en. Nu verkar allt bli synkas till Arbete. Inte världens viktigaste fråga kanske och det löser inga världsproblem heller men det vore ändå intressant att veta.

Micke

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-11-08 16:13

Så vitt jag vet så kan man inte ha olika kategorier i kalendern. Borde dock komma med framtida uppdateringar.

  • Administratör
  • Lund
  • 2008-03-30 18:36

har det hänt något på den här fronten.
stör mig faktiskt enorm mycket på avsaknaden av denna funktion hos iphone/itouch

  • Medlem
  • 2008-04-04 19:53

Kör Google calendar istället..

Jag och min kollega kör det. Man skriver in alla saker man ska göra i ett webgränsnitt. Sedan kan man synka sin kalender med andra medarbetare så att man vet hur kollegornas dag ser ut. Sen går man in i webläsaren på iphone och får upp calendern som en snygg webanpassad lista.

  • Administratör
  • Lund
  • 2008-04-06 23:56

vilket kräver att man alltid har tillgång till wifi eller?

Jag saknar veckoöversikt i iphonekalendern. Iaf kan inte jag hitta den. Vore så bra att kunna välja om man vill se dag, vecka eller månad. Nån som har en lösning, förutom att använda extern kalender, vilket inte är en lösning för mig.

Vänligen!
nn

  • Administratör
  • Lund
  • 2008-04-15 22:38

finns en tråd om det...finns inte än
förhoppningsvis nästa uppdatering

1
Bevaka tråden