Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har tänkt på samma sak, men som jag förstår det stöder bluetoothen i iphone inte musiköverföring utan endast samtal och apples eget headset funkar tydligen bäst men vissa andra ska funka har dock rapporterts att en del har lite problem, tror det har med parningen att göra, har för mig att den måste stöda en vis typ av parning. Men som sagt musik går nog inte alls. Men med alla duktiga hackers så är det ju inte förvånande om det är någon som lyckas göra nån hack för detta....
Jag köpte ett tillbehör från australien som får det hela att funka... det är en liten minimal sak som man sätter in i kontakten under iphonen och så funkar det att koppla ihop med ett BT headset och få stereo... jag använde ett motorola.
Jag köpte ett tillbehör från australien som får det hela att funka... det är en liten minimal sak som man sätter in i kontakten under iphonen och så funkar det att koppla ihop med ett BT headset och få stereo... jag använde ett motorola.
Jag har läst lite överallt att Sony Ericsson's Bluetooth headset HBH-GV435a ska funka till iPhone, men jag kan inte få den att paira... Min har varit pairad med en sony ericsson p990i förut, men den telefonen har jag ju dock sålt för längesen...
Jag har också läst att det inte skall finnas stöd för bluetooth stereo head set, det alla iPhone recensenter klagar på, men de klagar ju ofta på felaktiga saker...