Kör adobepaketet cs3 och behövde flash. Fick en trialversion intallerat. Nu har jag äntligen fått hela creative suit 3 design premium. Hade planer på att använda programmet. Gick till program - verktygsprogram och körde en avinstallation av första cs3-paketet. Körde i skivan med nya versionen. Då fick jag veta att flash visst fortfarande låg kvar i datorn. Kollade programfilen - där alla adobegrejer var försvunna - och körde en omstart av datorn (man vet ju aldrig). Ingen förändring. Flash ligger kvar när jag vill installera det nya paketet, och jag får ingen möjlighet att avinstallera något från adobe längre.
Jag har letat på google och adobe och inte hittat nåt svar. Fick tips av god vän att kolla under bibliotek på hd'n, och där låg otaliga mängder filer under Adobe. Tänkte desperat att jag skulle Appdeleta dem, men det gick inte heller. Tålamodet börjar nu tryta. Är det någon härinne som möjligtvis har en aning om hur jag ska göra? Behövde ha det här klart till i morgon, men börjar inse att jag nog får glömma det. Är verkligen en ominstallation av leopard min enda utväg? Enormt jättetacksam för svar!!