Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdaterade program och fick "connect to itunes"

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lycksele
  • 2008-04-17 11:25

Kollade i instaler och såg det va en ny version ute för ett program jag använder, kommer inte ihå namnet men ett program som fixar så "call forwarding active" inte visas när man ringer. Iaf efter uppdatering hängde sig telefonen och startar om till "connect to itunes" logon.

Frågan är kan jag kicka ur den ur det läget med nått program? om inte går det på nått sätt komma åt filerna och backa upp kontakterna innan restore? alternativt om jag uppgraderar och får behålla dem?

Är en 1.1.2otb geohot upplåst och sen 1.1.3 dev update.

tack

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-17 17:33

Du har en frankenstein iPhone. Kör en restore till 1.1.4 med iTunes. Använd iLiberty+ och lås upp din iPhone så ska det fungera igen. Är bättre än vad du har nu.

//Rob

  • Medlem
  • Säffle
  • 2008-04-24 17:36

Har också det problemet med min 1.1.1, fast den går inte att koppla till datorn. Vet inte vad jag ska göra, ibrickr och itunes känner inte av den... Kan jag få några tips så vore jag EVIGT tacksam.
MVH Morris

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-04-24 19:29
Ursprungligen av Morrris:

Har också det problemet med min 1.1.1, fast den går inte att koppla till datorn. Vet inte vad jag ska göra, ibrickr och itunes känner inte av den... Kan jag få några tips så vore jag EVIGT tacksam.
MVH Morris

Dubbelpostning...?

1
Bevaka tråden