Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får inte bort pluggar

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej gott folk. Jag har en Powerbook 1,67 som är begagnad. Den tidigare ägaren till datorn hade waves- och nomadpluggarna. Dessa har inte jag och när jag nu har installerat final cut pro så säger den att jag ska låsa upp pluggarna och det finns inget sät att strunta i pluggarna. Jag har försökt ta bort mapparna med pluggarna men då säger den att jag ska leta efter plugarna i datorn då den inte hittar dem själv. Jag föstår inte varför det är såhär då pluggarna egentligen inte har så mkt att göra med programmet. Det är lixom inget krav att man har dessa ör att köra programmet. Om någon vet hur det kan ligga kvar små filer som man kan fixa detta med skulle det vara superschysst att berätta!

Kolla i användarnamn/Bibliotek/Audio/Plug-Ins/Components och System/Bibliotek/Audio/Plug-Ins/Components att inget ligger kvar där. Annars skulle jag kontakta Waves och Nomad och höra vad som krävs för att avinstallera dem.

Sök på waves och ta bort allt som har med dem att göra så försvinner de. Nomads grejer heter nånting före typ BTPluginNamn eller nåt sånt, brukar räcka med att slänga de filerna och nomad preferences...

1
Bevaka tråden