Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Designad datorväska

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av KaRo:

Det är snarare något jag har tänkt på själv eftersom jag har så nya datorer. När jag köpte min MBP i dec-07 skojade jag med expediten på MacForum och sa att "bra att det inte syns på lådan att det är en pryl för 26.000 kr !".

Tänkte samma sak när jag bar hem min i december, synd att inte macoteket har påsar stora nog?

Jobbigt att bli rånad..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-27 14:59

Y3 kanske

Knomo är ju relativt cleant men det övriga som länkats påminner om något som typ teknikmagasinet skulle erbjuda, usch!

och den första... mums!

Haha, ser framför mig hur jag kommer med en Seahawk Mendoza ! Tuffa tanten !

Nä, jag fortsätter nog med min tygväska för 60 kr.
Bryr mig inte så mycket om utseendet på väskan men vill att den ska vara lätt, liten och funktionell. Har nog fått känslan av att många här har med sin dator till olika jobb och därför satsar på en snyggare och mer representativ väska. Jag har ingen bil utan åker två timmar spårvagn/buss varje arbetsdag och tänker nog mer på att ta en väska som tål trängsel, skitiga fordonsgolv, har infällt lås osv. Inte tar jag en läderväska för några tusen då eller en tung väska. Jag väljer väska efter sammanhang.

  • Medlem
  • Skanör med Falsterbo
  • 2008-04-27 23:04

Jag skulle vilja ha något åt det här hållet

Det vill säga, en slags läderportfölj. Nu har jag en 13" MacBook och inte 15" som de flesta verkar vara gjorda för, men strunt i det. Har ni tips om fler tillverkare som gör snygga läderportföljer?

Ursprungligen av henkebarn:

Jag skulle vilja ha något åt det här hållet

Det vill säga, en slags läderportfölj. Nu har jag en 13" MacBook och inte 15" som de flesta verkar vara gjorda för, men strunt i det. Har ni tips om fler tillverkare som gör snygga läderportföljer?

Ingår Fjollan ?

*obs ovan är ett exempel på lite krystad humor*

Spana in de som de har på designtorget, riktigt snygga!

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-04-28 18:49

lättare med liten dator i stor väska än tvärt om.

Macdata - Personlig service & expertis

Den vill jag ha!

Men jag är för snål

Bevaka tråden