Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Touch som väckarklocka?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-10-11 23:15

Hej, tänkte köpa en till universal dock och ett par högtalare att ha i bokhyllan. Där ska jag sätta ner min touch så den laddas under natten.

Jag vill även kunna använda min touch som väckarklocka; jag ställer in tiden, och stänger av musiken med hjälp av min apple remote.

Det är bara ett litet problem; går det att ha musik som vakningsljud om man kopplar in den i ett par högtalare? Eller är jag fast med de fåniga ljuden som skickas med?

Senast redigerat 2007-10-11 23:41
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-10-13 00:31

Ingen?

• Medlem
  • International user
  • 2007-10-13 12:20

Jag brukar ha min g5 som väckarklocka och att ja vaknar av min 25 mest spelade lista (nackdelen med det är att bli väckt varje da av en låt man gillar så har ja börjat hata denXD)
på den går det i allafall att välja att bli väckt av olika spellistor. vet inte hur det är på touch

• Medlem
  • Uppsala
  • 2007-10-13 13:01

Nä, och det är därför jag frågar.

• Medlem
  • International user
  • 2007-10-13 13:10

hmm.... konstigt nog verkar det inte som det gar...

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-04-04 22:36

finns det nåt 3:e parrs program för det här ändamålet? Konstigt att de tagit bort den här funktionen från touchen

ja, det är väldigt konstigt. hat dock hittat ett program som gör att man kan använda datorn som väckarklocka. men även sökt www efter något program för kan göra samma sak för touchen..

fjompa: Hur bra fungerar den där klockradion? Är det något vidare ljud? Är det något annat som du är nöjd/missnöjd med? Jag är nämligen ganska sugen på att slå till på en sådan, men jag vet inte riktigt än. Någon annan som har någon liknande väckarklocka till iPoden?

Tack på förhand!

Björklund

1
Bevaka tråden