Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

** 99mac fyller sju år **

Tråden skapades och har fått 99 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-04 15:27

Med stor spänning ser jag fram emot 99.se v1.5 och ännu fler medlemmar som kommer med!

Fastän jag inte varit med under hela den här tiden känns 7 år som en riktigt stor siffra, jag får härmed gratulera hela 99teamet

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-04 15:27

Bifaller gratulationerna! Otroligt bra jobbat sheriffen + team! Tack för de hundratals (tusentals ?!) timmar man fått möjligheten att konsumera 99mac genom åren!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-04 15:38

Gratulationer!

För mig gäller:

  1. Utan OS X, hade jag inte köpt en Mac 2001.

  2. Utan 99mac, hade jag inte stått ut med de tidiga versionerna av OS X.

  3. Ergo hade jag kört Windows utan 99mac.

Vänligen, Ylan

www.ylan.nu

Stort grattis Martin o 99mac!

Grattis 99mac Jag vägrar kalla dig 99.se!!

Jag stannar väl några år till, så man iaf kan gratta dig 10. ...så länge forumet inte tackar stämningen.

Gratulerar 99-teamet för ett lyckat forum.

PS. Ser ut som en smaskig tårta, Björnström. Väl förtjänt! ^^

Jag höjde ett glas Staropramen till en tyst skål för 99mac när vi firade sommar på Siesta idag.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-05-04 18:03

Grattis tårtan ser inte dum ut!

Ahh, sjukt läskigt. Jag fyller 20 imorgon. Vi kanske kan fira tillsammans?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-04 20:33

Stort grattis alla inblandade - ni har alltid gjort ett jäkla bra jobb.

Keep it up!

/Gänget på MacWorld

  • Medlem
  • Dödskallegrottan
  • 2008-05-04 20:35

Hej å hå va tiden gå! Grattis! Tjoflöjt!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-04 21:00

Grattis! Är det Rialto Towers du sitter och äter kaka i förresten eller ser jag i syne?

Ursprungligen av rhesus:

Grattis! Är det Rialto Towers du sitter och äter kaka i förresten eller ser jag i syne?

Haha - här har vi någon som hittar i Melbourne? Du är nära men på fel sida av floden!

Om några minuter börjar det 8:e året med 99:se. Kan nog bli ett kanonår med tanke på tillströmningen av medlemmar och det ökande intresset för Apples alla varor.

Jag hör till amatörerna som poppat upp här på 99.se den senaste tiden. Mycket att lära men också mycket att ge. Känns som att lära sig ett nytt språk. Vissa inlägg är rena "grekiskan" för mig, kryddade som de är med tekniska termer i vartannat ord. Men skam den som ger sig.

Stort grattis till alla er som gör 99.se till en sida man bara måste in och kolla på !

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-05 14:29
Ursprungligen av Björnström:

Haha - här har vi någon som hittar i Melbourne? Du är nära men på fel sida av floden!

Jag spenderade några månader i Melbourne för något år sedan, klart trevlig stad, det är inte utan att man är lite avundsjuk Är det inte Rialto så måste det väl vara Eureka, de höll på att bygga den när jag var där.

Grattis, guys.

...och stort tack för allt !

Ett kanon-jobb ni gjort !

Här är lika Guldigt idag som igår - öch jag ser re' n fram mot imorr'n.

Till nästa 7 år !

Cheers !

Ursprungligen av rhesus:

Jag spenderade några månader i Melbourne för något år sedan, klart trevlig stad, det är inte utan att man är lite avundsjuk Är det inte Rialto så måste det väl vara Eureka, de höll på att bygga den när jag var där.

Nu kanske vi ska släppa boendet i just denna tråd - men du är riktigt nära nu. Tänk 60 våningar istället för 88 så har du hittat rätt. Huset fanns kanske inte när du var här - byggt 2006...

Ursprungligen av Björnström:

Nu kanske vi ska släppa boendet i just denna tråd - men du är riktigt nära nu. Tänk 60 våningar istället för 88 så har du hittat rätt. Huset fanns kanske inte när du var här - byggt 2006...

Säker på 2006? Gissar på Freshwater Place North, 63 våningar, byggd 2005.

Enkel sökning här brukar räcka http://skyscraperpage.com/diagrams/?37026215

Sorterat efter år byggt, sedan våningar. Är man structural engineer, så är man

Ursprungligen av Leftrustle:

Säker på 2006? Gissar på Freshwater Place North, 63 våningar, byggd 2005.

Enkel sökning här brukar räcka http://skyscraperpage.com/diagrams/?37026215

Sorterat efter år byggt, sedan våningar. Är man structural engineer, så är man

Haha, det gick fort. Nu kan vi släppa det! Kan bara säga att vi hade tur som hittade denna lägenhet. Ska skriva om det snart i min Melbourneblog

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-04 21:08

Grattis 99mac, och stort tack till alla som ligger bakom forumet. 99mac har varit till ovärderbar hjälp under åren jag varit med.

  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2008-05-04 21:16

Ett stort grattis och många tack till er alla som gjort detta forum till det bästa... Må det leva i all evighet.

Mvh/Cihan.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2008-05-04 21:32

Grattis och ett stort tack för alt jobb ni lägger ner.

Har inte skrivit så mycket under mina år här, men jag besöker sajten i stort sätt varje dag och läser och söker på det jag undrar över.

  • Medlem
  • Göt-la-borg
  • 2008-05-04 21:34

Grattis!

Grattis till 99 och alla medlemmar... så här ser skrivbordet ut dagen till ära

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2008-05-04 22:22

Riktigt kul! Grattis Björnström och tack för ett toppenforum.

Ganska roligt att det blev sju. Kom hem från Riksgränsen för några timmar sedan, skivan som gick i stereon hela vägen var Magnus Uggla - Alla får påsar.
"Varför längtar du till den dag då du ska fylla sju?"

http://www.youtube.com/watch?v=T6YiucVhFBc

Grattis och tack för ett bra forum

Grattis!

Carl Johan Eelde skickade bild på den ursprungliga 99mac tårtan!

Tur att man blev gammal och insåg att Östermalms-backslick inte riktigt var så bra ändå

Citat:

Tur att man blev gammal och insåg att Östermalms-backslick inte riktigt var så bra ändå

Din bratsperiod kan vi alltså nu officiellt lägga till handlingarna?

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-05-05 09:31

Och jag kontrar med den något nyare tårtan som Lantmäteriet fick en gång i tiden.

Orginaltråd

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-05 12:11

Vad bra vi är. Grattis på oss!

Bevaka tråden