Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pwnage Tool till Windows.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-15 13:48

Pwnage tool tills windows släpptes igår!
Någon här som kör det och kan ge lite
feedback?

Ursprungligen av psivnert:

Pwnage tool tills windows släpptes igår!

Gjorde det verkligen det? När jag kollar in hemsidan för Windows-versionen så står det inte att det är släppt.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-15 15:31

Du har nog rätt. Sorry! Jag läste här ( http://ipodtouched.net/ ) Det skulle tydligen har släppts men har tydligen inte blivit det pga någon anledning.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-04-17 13:47

det är släppt idag!
www.modmyifone.com

Ursprungligen av Sajmoon:

det är släppt idag!
www.modmyifone.com

Det är dock bara en beta där t.ex. inte upplåsningen fungerar ännu. Från hemsidan:

WARNING THIS IS ONLY FOR BETA TESTERS AND COULD CAUSE YOU TO RESTORE YOUR IPHONE/ITOUCH LOSING DATA

Before using this app please see this tutorial
This is winpwn-0.99.1.8BETA. I have disabled 2.0+ support since it's still buggy. Hopefully with people beta testing i will get all
the bugs worked out within a few days and you will get a final release including 2.0+ support. You WILL be able to flash
custom ipsw's made with mac pwnage if you wish to upgrade to 2.0 and can't wait for final winpwn. For now i have also disabled most
of the custom options including the applications (installer is still there) and the unlock base band features. Once i'm happy it's stable i will enable those features for testing. I will post a more detailed breakdown of how it works (YES THAT IS QEMU) and why i choose to
use qemu. You will require the iTunesMobileDevice.dll and you will have to put it inside the winpwn program files dir.
iBooter support has been disabled since i haven't tested it yet. So you are stuck with iTunes for beta release. NOTE: YOU MAY NEED TO USE REGULAR RECOVERY MODE MANUALLY IF WINPWN DOESNT DO IT ITSELF.

iClarified har redan en guide ute.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-04-17 19:32

man kan inte låsa upp en ipod touch

Ursprungligen av Sajmoon:

man kan inte låsa upp en ipod touch

Sant Jag tänker visst bara iPhone inser jag

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-07 18:26

Jag testade den nyaste betan och den sabbade min ipod totalt. Va tvungen att sätta den i DFU mode för att återställa den. Provade 2 ggr sammanlagt med samma resultat. Först på en redan Jailbreakad Touch sen på en helt återställd. Samma sak!

Vänta till dom släpper en icke beta är mitt tips!

1
Bevaka tråden