Igår uppdaterade jag installer på min 1.0.2 men det ledde till problem. Efter den installerat klart och det stod att man skulle starta om installer jag tryckte okey och den hoppade till "slide to unlock" läget. Sedan gick jag in i installer då gick det varken att installera eller uppdatera program, det gick dock att avinstallera (Jag avinstallerade ett par saker)! Men idag kan jag inte komma in i installer alls, den hoppar bara ur.
Verkar ju inte vara något med diskutrymmet eftersom den hoppar ur installer när den är på "refreshing sources". Det spelar ingen roll om man har på wifi eller inte den hoppar ur endå. Antagligen måste jag väl ta bort installer med hjälp av winscp och sedan lägga in en äldre verison av installer? Det enda jag hittar är apptapp till 1.0.2 ,är det enbart installer och går det att installera när den redan är jailbreakad och upplåst med anysim.
Behöver Installer för att kunna kör virginizer och uppdatera till 1.1.4 och det spelar väl ingen roll vilken verison av installer man har då?
/RoHHbiN