Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya installern, med sökfunktion!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Upgraderade just installern till senaste versionen...
Fyfan va skönt att kunna söka bland alla packages... För er som inte uppgraderat..
DO IT, DO IT, DO IT!

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-05-08 20:51

Jag har precis upgraderat men jag ser bara de 2 orginal sourcesen(AppTapp Official och Local Packages) när jag klickar på sources, även om jag kan avinstallera comunitysources och iApp-A-Day. Jag testade att avinstallera dem och sen installera dem igen men jag hittar fortfarande inte alla applications som jag ska hitta när jag letar, men de finns iallafall i sources listan nu. Så nu ser jag bara applications från de 2 orginal sourcesen och kan inte ladda ner några andra applications.

Detta verkar dock inte vara något fel som speciellt många andra har då jag försökt google på det utan framgång.

Grymt bra funktion, men som jag (tidigare startat en tråd om) fortfarande letar efter till iPhonens ipod. Hade varit jättebra där.

Ursprungligen av FillilutteN:

Grymt bra funktion, men som jag (tidigare startat en tråd om) fortfarande letar efter till iPhonens ipod. Hade varit jättebra där.

Enligt min erfarenhet så lyssnar apple på sina användare, och att få feed-back på programvaror och produkter är något som uppskattas.. Själv är jag inte killen som orkar maila, utan väntar snällt... Men om du har tid och ork är det bara att maila apple med förslaget så kommer det i rätt händer till slut, jag löööövar!

Ursprungligen av PeeMaN:

Enligt min erfarenhet så lyssnar apple på sina användare, och att få feed-back på programvaror och produkter är något som uppskattas.. Själv är jag inte killen som orkar maila, utan väntar snällt... Men om du har tid och ork är det bara att maila apple med förslaget så kommer det i rätt händer till slut, jag löööövar!

Jasså, förvånande. Hur vet du detta? Visst de kämpar mycket för good will, det vet jag men känns som lite som att maila till info@svt.se och tro att man ska få se en repris på Upp till bevis med Sven Melander. Hoppas du förstår hur jag menade, vilken mailadress är det man ska rikta sin feedback till då?

Är det ingen mer som håller med mig om en Jump-funktion till ipoden?

En riktigt bra funktion!

Senast redigerat 2008-05-08 22:23
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-08 22:23

Min installer ballade ur efter jag uppdaterade den.. antar att ngt i uppdateringen sopade stödet för 1.02.. har dragit mig länge o väl för att uppgradera men det börjar väl bli dags

Ursprungligen av Rig:

Min installer ballade ur efter jag uppdaterade den.. antar att ngt i uppdateringen sopade stödet för 1.02.. har dragit mig länge o väl för att uppgradera men det börjar väl bli dags

haha, ja ingen kan väl anklaga dig för att vara en early-adopter i det här läget iaf

1
Bevaka tråden