Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Installer hittar inte appsen i sourcelistsen?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-05-08 22:49

Jag har precis updaterat installer till 3.1 men jag såg bara de 2 orginal sourcesens(AppTapp Official och Local Packages) applications när jag klickade på install. Även alla mina andra sources som jag hade förut fanns inte i listan när jag klickade på sources, jag testade då att avinstallera comunitysources och iApp-A-Day(bland annat) för att sedan installera dem igen för att se om jag kunde hitta deras filer då. Men även nu när jag klickade på sources och t.o.m. såg att de fanns där så hittar jag fortfarande inte deras applications när jag går in på install(har testat med andra sources med). Så nu ser jag bara applications från de 2 orginal sourcesen och kan inte ladda ner några andra applications än dem.

Detta verkar dock inte vara något fel som speciellt många andra har då jag försökt googla på det utan framgång.

Taskigt läge... =/

Mycket långsökt gissning, men du kanske råkat skriva in någon bokstav i sök-funktionen så du inte ser alla? Förmodligen inte... Men det är de ända jag kan komma på...

1
Bevaka tråden