Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iphone kommer inte upp i itunes

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-04-06 10:05

Hej kom precis hem med min nya iphone plugade in den i datan och skulle restora den, innan en upplåsning genom iLiberty+ men den dyker inte upp io itunes eller i iLibert+.:'( :'((den kommer upp i utforskaren dock)
Vad ska jag göra ?:confused:

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-06 10:28

Använder du windows? Installera senaste iTunes. Har du det redan installare om det.

//Rob

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-04-06 10:56
Ursprungligen av Robo-X:

Använder du windows? Installera senaste iTunes. Har du det redan installare om det.

//Rob

Testade det nu men ingen förändring
Någon med ett annat förslag ?

Antar att du testat att bara starta om telefonen och datorn?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-06 14:35
Ursprungligen av Adrian B:

Antar att du testat att bara starta om telefonen och datorn?

Just det. Starta om datorn och koppla in iPhonen direkt till datorn och inte till en USB hub.

//Rob

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-04-07 07:37

Det har löst sig nu testade att byta dator till en bärbar och då kom den upp hur enkelt som helst

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-05-12 14:39

Har ett liknande problem så väljer att posta det här!
iTunes visar inte min iPhone när jag ansluter den till datorn vilket ju gör att jag inte kan synka nånting från datorn. Ända sättet att få iTunes att se telefonen är om jag sätter den i återställningsläge. iPhoto öppnas och vill synka foton från telefonen och de fungerar att synka med datorn på jobbet (PC).
Hemma kör jag Mac OSX Leopard (pirat) och har kört alla uppdateringar.
Fungerar även att synka min iPod med hemdatorn (iPhone-sladden).
Jag har provat att återställa telefonen med Ziphone men utan resultat. Verka vara nåt med datorn!
Nån som har nåt tips?

Jag har problem med synken med Itunes med min PC efter det att jag installerat Snaptunes och Swirly MMS. När jag kopplar upp för synk får datorn spel och rekommenderar att man skall gå i felsäkert läge och skriver ngt om memory dump mm. Är ingen datahacker och undrar om ngn haft samma problem.

  • Medlem
  • 2008-05-12 22:37

http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/240193-min-nya-iphone-hittas-datorn.html

Eftersom ni har upptäckt att trådarna handlar om samma sak stänger jag denna.

Admin

1
Bevaka tråden