Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag måste dock säga att jag gillar silver-baken på nuvarande iPhones. Det gör att den passar så bra ihop med iMac-designen, och jag äger inte ens en iMac. Dock så hatade jag den lilla svarta nederdelen.
Oj vad jag längtar, blir det att den släpps snart blir inte frugan glad på mig. Har så mycket annat vi egentligen skall köpa... men men, skit i det... MÅSTE ha en.
Oj vad jag längtar, blir det att den släpps snart blir inte frugan glad på mig. Har så mycket annat vi egentligen skall köpa... men men, skit i det... MÅSTE ha en.
Same same but different
Oj vad jag längtar, blir det att den släpps snart blir inte karln min glad på mig. Har så mycket annat vi egentligen skall köpa... men men, skit i det... MÅSTE ha en.
Swisscom har av misstag avslöjat att det kommer en 3GB iPhone i juni som kan fås i vitt, svart eller som nuvarande, medan 16GB-modellen bara kommer finnas i nuvarande färg.
Och den lär inte bli lika "billig" som den förra, för jag tror inte man kommer att kunna köpa en låst iPhone över disk utan att teckna abonnemang. Kanske börjar de sälja olåsta iPhones för låt säga 1000$? Så hade jag gjort om jag vore dem.
"För det första kommer det finnas en modell på 16 gigabyte som kostar 659 schweiziska francs (motsvarande 3 800 svenska kronor) och en modell på 32 gigabyte som kostar 799 schweiziska francs (motsvarande 4 600 svenska kronor)."