Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med inköp

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Har ny kört igång med mitt amerikanska iTunes och det funkar kanon. Tänkte köpa Prison break säsong 3, men det går inte via ATV? Det verkar som det går att köpa avsnitt för avsnitt via datorn, men inte via ATV.. Någon som vet varför?

Ursprungligen av ru4real?:

Hej!

Har ny kört igång med mitt amerikanska iTunes och det funkar kanon. Tänkte köpa Prison break säsong 3, men det går inte via ATV? Det verkar som det går att köpa avsnitt för avsnitt via datorn, men inte via ATV.. Någon som vet varför?

Nej det funkar fint, förutsätt att du har ett amerikanskt kort eller gifcards registrerat på ditt amerikanska iTunes konto.

Jag har just det, men det går bara att se ett smakprov. Övriga filmer går bra att hyra eller köpa

Jag har nyss kollat med min ATV, och jag får fram alla avsnitt av prison break säsong 3 utan problem. Jag kan se preview eller köpa.

Kan det bero på dina inställningar på dina kontoinställningar? Kan du köpa andra serier via din ATV, eller bara filmer som du kan köpa?

Ja-- Jag kan köpa och hyra film och serier. t ex säsong 1-2 av Prison break

1
Bevaka tråden