Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Min halvårsgamla macbook pro har börjat stänga av sig när jag kör på batteridrift trots att det är över 40% av spänningen kvar i batteriet. Någon annan som råkat ut för detta?
Det är inte bara så att kretsarna helt enkelt visar fel information om batteriets kapacitet? Det ordnas i så fall med en kalibrering. I annat fall låter det som ett garantiärende. (Eftersom Macbooken bara är ett halvår kanske det sistnämnda är mer troligt)
Min halvårsgamla macbook pro har börjat stänga av sig när jag kör på batteridrift trots att det är över 40% av spänningen kvar i batteriet. Någon annan som råkat ut för detta?
Hur många uppladningar har den och vilken strömstyrka är i batteriet det ser du enklast i Apple System Profiler under Power. Är det mindre än 300 uppladdningar och långt under 4000mAh så är det bara att ringa till Apple.
Hur många uppladningar har den och vilken strömstyrka är i batteriet det ser du enklast i Apple System Profiler under Power. Är det mindre än 300 uppladdningar och långt under 4000mAh så är det bara att ringa till Apple.