Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej,
Har sökt men inte hittat någonting om hur man ansluter flera apparater till samma lurar.
När jag kör hoj vill jag kunna lyssna på min iPod och samtidigt ha gpsen inkopplad så att jag får väginstruktioner i lurarna.
Det finns ju 'splitters' för att koppla in två lurar till en apparat. Finns det 'joiners'(?) För att koppla in lurarna till två apparater?
Bernt
Ja, det finns men är inte särskilt vanligt. Om inte annat kan du ju "tillverka" en själv genom att ta en vanlig splitter, sätta hane --> hane i hon-ändarna och en hona-->hona i han-änden
Ja, det finns men är inte särskilt vanligt. Om inte annat kan du ju "tillverka" en själv genom att ta en vanlig splitter, sätta hane --> hane i hon-ändarna och en hona-->hona i han-änden
Enligt en 'vanligtvis säker källa' kan man förstöra gpsen om man skickar in ljud 'bakvägen'.
Måste tydligen vara något slags filter mellan? Vågar inte testa då gpsen kostar tietusen...