- chuck
- Medlem ●
- Stockholm
Puh ! Då får man lägga sig nu.
Försökte zooma men kom inte så nära men visst kan det vara en ny iPhone tycker jag.
greenone: Tack för att du gav oss lite spänning i vardagen
...och sist jag kollade fanns det två "meloner" under hakan...
Skaffa dig inte bara problem på jobbet Greenone, det finns ju en överhängande risk att den här bilden och tråden sprids på Internäten. Då lär ju det inte vara så svårt att lista ut vem som tagit bilden.
Johan
Tack för tipset! Nu har jag redigerat bort lite info:)
6. Sälj fotot till en internationell tidning för 1 miljon SEK
7. Nämn 99.se fem ggr under en exklusiv intervjun med TV4 som sänds under prime-time
8. Tacka oss här i tråden som har peppat dig genom att köpa oss varsin iPhone 2.0
OK ?
Jag bad henne gå och kika på telefonen lite noggrannare, och just se om det finns nån kamera på framsidan, så hon gick dit med notan, tog en ordentlig titt och rapporterade sen till mig. Skumt att dom låter telefonerna ligga framme.
Hon såg ingen kamera. Men den kan ju vara dold under en blank yta. Den är definitivt tjockare. Men hon försäkrade att det inte var nåt gummihölje runt bara.
Framsidan var exakt som dagens lur, förutom att silvret var ersatt med mattsvart.
Fan vilken nörd man är. Blir helt pirrig av att läsa om greenone´s observationer...
Hehe, hur tror du jag känner mig som springer runt och får servitriser att spionera åt mig:)
Men vad gör man inte för alla iphonefans.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _________
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ./ It’s a trap!
. . . . . . . . . . . . . . . . _,,,--~~~~~~~~--,_ . . . . ._________/
. . . . . . . . . . . . . . ,-‘ : : : :::: :::: :: : : : : :º ‘-, . . /. . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .,-‘ :: : : :::: :::: :::: :::: : : : ‘-, . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . ,-‘ :: ::: :: : : :: :::: :::: :: : : : : ‘-, . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .,-‘ : :: :: :: :: :: : : : : : , : : :º :::: :::: ::’; . . . . . . . .
. . . . . . . . .,-‘ / / : :: :: :: :: : : :::: :::-, ;; ;; ;; ;; ;; ;; ; . . . . . . . .
. . . . . . . . /,-‘,’ :: : : : : : : : : :: :: :: : ‘-, ;; ;; ;; ;; ;; ;;| . . . . . . .
. . . . . . . /,’,-‘ :: :: :: :: :: :: :: : ::_,-~~,_’-, ;; ;; ;; ;; | . . . . . . .
. . . . . _/ :,’ :/ :: :: :: : : :: :: _,-‘/ : ,-‘;’-‘’’’’~-, ;; ;; ;;,’ . . . . . . . .
. . . ,-‘ / : : : : : : ,-‘’’ : : :,--‘’ :|| /,-‘-‘--‘’’__,’’’ ;; ;,-‘ . . . . . . . .
. . . :/,, : : : _,-‘ --,,_ : : : ||/ /,-‘-‘x### :: ;;/ . . . . . . . . . .
. . . . / /---‘’’’ : # : : : : : | | : (O##º : :/ /-‘’ . . . . . . . . . . .
. . . . /,’____ : : ‘-# : , : : : : ‘-,___,-‘,-`-,, . . . . . . . . . . .
. . . . ‘ ) : : : :’’’’--,,--,,,,,,¯ :: ::--,,_’’-,,’’’¯ :’- :’-, . . . . . . . . .
. . . . .) : : : : : : ,, : ‘’’’~~~~’ :: :: :: :’’’’’¯ :: ,-‘ :,/ . . . . . . . . .
. . . . .,/ /|\| | :/ / : : : : : : : ,’-, :: :: :: :: ::,--‘’ :,-‘ . . . . . . . .
. . . . .\’|\ |/ ‘/ / :: :_--,, : , | )’; :: :: :: :,-‘’ : ,-‘ : : : , . . . . . . .
. . . ./¯ :| | : |/ :: ::----, :/ :|/ :: :: ,-‘’ : :,-‘ : : : : : : ‘’-,,_ . . . .
. . ..| : : :/ ‘’-(, :: :: :: ‘’’’’~,,,,,’’ :: ,-‘’ : :,-‘ : : : : : : : : :,-‘’’\ . . . .
. ,-‘ : : : | : : ‘’) : : :¯’’’’~-,: : ,--‘’’ : :,-‘’ : : : : : : : : : ,-‘ :¯’’’’’-,_ .
./ : : : : :’-, :: | :: :: :: _,,-‘’’’¯ : ,--‘’ : : : : : : : : : : : / : : : : : : :’’-,
/ : : : : : -, :¯’’’’’’’’’’’¯ : : _,,-~’’ : : : : : : : : : : : : : :| : : : : : : : : :
: : : : : : :¯’’~~~~~~’’’ : : : : : : : : : : : : : : : : : : | : : : : : : : : :
nej men detta låter spännande Shysst spionarbete! Carry on 007