Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa begagnad iphone

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-05-26 13:57

Hej!

min syster har jagat iphone åt mig i åtminstone en månad men har hittills inte lyckats. hon åker den 30/5 hem från NY och jag funderar på att be henne kolla andrahandsmarknaden, typ köpa en på ebay eller i någon mindre pålitlig affär än macstore.

är det någon som erfarenhet av detta? eller tips? jag tänker mig att jag bara ska kunna återställa luren och köra en jailbreak.

givetvis vet jag att nästa version av iphone är på g inom kort. jag tror dock det kan ta tid att, först och främst, få tag på en, sen ska den hackas, trimmas för användning i sverige osv. jag tänker att andra får bereda vägen så kan jag hoppa på det tåget sen när tillfälle ges. sen är ju ha-begäret en bidragande faktor.

som sagt: om någon vet något om att köpa beg iphone så är jag mycket tacksam för hjälpande tips.

tack på förhand!
/martin

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-26 14:16

ja, ebay borde fungera.

• Medlem
  • Malmö
  • 2008-10-03 09:33

Någon som vet om det är några risker med att köpa eb beg iPhone här i sverige?
Läste någonstans att man kan börja få räkningar hem och en massa skit. Vad tror ni?
Är det säkert att köpa en beg?
Kom gärna med tips och idéer!!

tack

Ursprungligen av melle:

Någon som vet om det är några risker med att köpa eb beg iPhone här i sverige?
Läste någonstans att man kan börja få räkningar hem och en massa skit. Vad tror ni?
Är det säkert att köpa en beg?
Kom gärna med tips och idéer!!

tack

Vad skulle dessa räkningar vara och komma ifrån?
Den stora risken med begagnat är ju alltid service och garantifrågorna.

1
Bevaka tråden