Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad har man den vita plastbiten till?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2007-10-11 22:11

Har funderat på det här i en vecka nu och kan för bövelen inte komma på vad den är till för så jag vänder mig till er. Vad är den vita plastbiten till för som följde med min iPod?

Tompa har rätt. Jag var lika förvirrad när jag fick en sån till min nano:
http://www.99.se/ipod-nano/208001-konstig-grunka-foeljer-med-nya-nanon.html

Det är väl inte bara till Universal Dock, utan även för att passa in den i alla typer av iPod-tillbehör, allt från bandspelare till bilradio osv?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-12 11:21
Ursprungligen av Adrian B:

Det är väl inte bara till Universal Dock, utan även för att passa in den i alla typer av iPod-tillbehör, allt från bandspelare till bilradio osv?

En sak som jag ocksa undrar faktiskt. Kopte ett par ipod hogtalare forra aret men ajg har tappat bort plastbitarna som kom med. Ska bli intressant att se om man kan anvanda den har plastbiten som goljer med...

Men hur ska man placera den?den liknar ju inte alls den bilden tompa länkade till!

Den lilla genomskinliga plastgrejen är en jättebra sak för iPod Touch som man kan använda för att få den att stå upp själv (istället för att ligga ned) på ett bord. Du sätter bara in iPoden i "skåran" eller vad det heter. Mycket praktiskt.

schysst. jag undrade just vad den plastbiten var till för.

Och lagom till att jag får reda på vad de var till för har jag då lyckats slarva bort mina "plastbitar"

Ursprungligen av locodude:

Och lagom till att jag får reda på vad de var till för har jag då lyckats slarva bort mina "plastbitar"

and thats why you keep em in the box. ^^

Ursprungligen av frikktion:

and thats why you keep em in the box. ^^

Fast jag letade lite i röran på skrivbordet igår och hittade dem Så nu får de bo i lådan.

hehe kul för dig att du hittade dom!

1
Bevaka tråden