Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nu har Apple börjat inbjuda utvecklare även utanför USA till iPhone Developer Program. Jag har just betalat mina 794,99 kr, inkl. moms. Så nu har man en ny tidstjuv i livet.
Nu har Apple börjat inbjuda utvecklare även utanför USA till iPhone Developer Program. Jag har just betalat mina 794,99 kr, inkl. moms. Så nu har man en ny tidstjuv i livet.
Hur gjorde du för att komma med? Jag ansökta redan första dagen men har inte hört någonting.. Någonting mer man behöver göra eller väljer dom bara slumpvis?
Hur gjorde du för att komma med? Jag ansökta redan första dagen men har inte hört någonting.. Någonting mer man behöver göra eller väljer dom bara slumpvis?
Jag fyllde in ansökan bara, sen kom det brev från Apple med statusbesked. Har du över huvud taget inte fått någon bekräftelse ens på att du ansökt så kanske något har gått fel.
Jag fyllde in ansökan bara, sen kom det brev från Apple med statusbesked. Har du över huvud taget inte fått någon bekräftelse ens på att du ansökt så kanske något har gått fel.
Jag anmälde mig i krokarna kring det utannonserades och blev accepterad redan den 16:e mars. Tyvärr har min aldeles nya MBP blivit stulen så jag har fått avbryta arbetet med att sätta mig in i Cocoa Touch...
Då jag fortfarande inte blivit accepterad börjar man ju fundera lite, är det fler som blivit accepterade? Är det något man kan ha missat att göra när man anmälde sig?