Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tror knappast att det kommer bli som i USA första gången, aldrig. Kommer säkert vara lite kö, men inget kaos eller liknande. Kommer räcka och bli över till alla, Apple kommer nog pumpa ut så det räcker till alla länder.
Men det är en speciell känsla att köa. Helt underbart att göra det med andra Mac-frälsta. Ingen annan kunde begripa hur vi kunde stå där och vänta? En kille hade sin bärbara med sig så vi chattade med folk vid andra AppleStores.
Men det är en speciell känsla att köa. Helt underbart att göra det med andra Mac-frälsta. Ingen annan kunde begripa hur vi kunde stå där och vänta? En kille hade sin bärbara med sig så vi chattade med folk vid andra AppleStores.
Personligen skulle jag aldrig ställa mig i en kö för en produkt, vad det än är, jag skulle faktist bara skämmas av att stå där, när man vet att produkten finns kvar om man går till affären efter jobbet.
Att köa för 3G phonen känns dumt. Den lär inte ta slut och den kommer säljas på massa ställen. Man lär ju kunna traska till Telia-butiken på hörnet en vecka efter om man känner för det. Det är skönt att det är nära när man vet om den kan hackas
I USA blev det ju en speciell grej när iPhone släpptes för ett år sedan. Folk köade över hela landet och det blev som ett jippo av det hela. Jag betvivlar att det blir samma reaktion här dock. Jag tänker knalla ner till min Telia-butik när de öppnar (råkar vara ledig).