- boris91
- Medlem ●
- Huddinge
Ja, bosätt er gärna i forntyska eller forndanska områden. I Sverige bor det redan massor av svenskar - men i de övertagna områderna bor det i stort sett bara den ursprungliga befolkningen vilken allt som oftast är Sverigefientligt sinnad.
När alla dessa människor gör uppror sedan måste vi ha resurser för att stoppa det.
Ja, bosätt er gärna i forntyska eller forndanska områden. I Sverige bor det redan massor av svenskar - men i de övertagna områderna bor det i stort sett bara den ursprungliga befolkningen vilken allt som oftast är Sverigefientligt sinnad.
När alla dessa människor gör uppror sedan måste vi ha resurser för att stoppa det.
Satsa på Aalborg eller Köpenhamn i fd Danmark och Mainz eller Erfurt i fd Tyskland. Det är bättre om vi bygger upp ett par regioner med sjukhus (kommer snart) innan vi sprider ut oss överallt...
Det finns massor med bra anledningar att börja spela detta spel! Framför allt nu, tyskland har dragit igång ett anfallskrig mot polen (känns detta bekant kanske?), detta måste stoppas! Gå med nu och hindra tyskland från att starta sitt tredje världskrig!
Sen behöver verkligen Sverige din hjälp, andra länder börjar få mycket fler medlemmar än oss! Ska vi fortsätta vara super makt behöver vi verkligen din hjälp!
Så skicka mig ett PM med din mail så fixar jag en invite åt dig!
Nu är Sverige omsprunget av både Spanien och Indonesien. Ekonomin stagnerar och krigsmakten vittrar bort.
Ska Sverige fortsätta att vara en nånonlunda stor (!) makt när spelet lämnar betastadiet behövs så många spelare som möjligt redan nu. Skicka PM för att få en invite.
Tar gärna en invite till jonas.conny.hakansson@gmail.com.
Tack!
Skickat!
Sommaren är här men det behöver inte betyda att ingen är online. Börja varje morgon eller avsluta varje kväll med att logga in på EREPUBLIK - New World och ta hand om din nya svensk!
Vi är många svenskar där och har det mest utvecklade landet men blir ifrånsprungna vad gäller antal användare just nu.
Invite till spelet fås genom att skicka PM med mailadress till mig. Observera att om ni har hotmail så hamnar inbjudan i skräpposten.
Jag eller vår organisation för nya användare hjälper er igång och ser till att ni får jobb direkt. Om ni vill köra spelet på halvfart är det typ 2 klick om dagen som gäller under sommaren men det finns bl.a. ett aktivt svensk forum (Erepublik.se - Index page) där ni kan lära er mera.
Just nu behövs det folk till vapenbranschen!
Vi har ett stort krig som pågår och deltagarna i det kriget har damsugit hela världen på vapen samtidigt som vi fått problem med eSveriges största vapenföretag.
Så kom igen nu, kontakta någon av oss i tråden via PM med er e-mail så är ni snart med och hjälper oss att förbli en stormakt!
Om någon vill ha invite så säg bara till...
Konstigt nog säger ingen att vi är i Krig:confused: .
Och allt annat, vi har en underbar IRC kanal.
Det erepublik.se, på quakenet...
Men det är vad du gör av det, det finns tråkmånsar och Esteter, Jag tillhör den senare konstigt nog...
Men gå med på erepublik.
Ett beslut då kommer inte ångra.
Jo, just nu slåss vi alltså mot förrädiska Tyskland och därmed ungefär hela världen till på köpet. Och ska man vara ärlig går krigandet inte speciellt bra.
Uttråkad på jobbet? Det tar bara några klick och din hjälp behövs.
Har fortfarande invites.
finns det några invites kvar tro? tar gärna en isåfall!
Finns det nå folk här som är intresserade av politik ekonomi militär?
Börja då spela! Ni kan skicka PM till mig för att få invite.