Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Olösbart problem?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
Känns som att jag har ett problem man inte kan lösa. Min autocorrect funkar bara delvis. Den lär sig ord och börjar förslå dem. Den ger också förslag på I och a när jag har den engelska ordboken installerad. Problemet är således att autocorrect av någon anledning varken fungerar med ordlistorna jag installerat, testat både SwePhone och iPhonedict eller med originalordlistan (den engelska). Jag har även testat kb2 men också det utan resultat. Någon som har en aning om vad felet kan vara?

Nehe, verkar som att jag är ensam med mitt problem. Jag har nu börjat att fundera på att återställa telefonen. Kan det hjälpa? Sen undrar jag vad som försvinner och vad som sparas om man återställer den. Jag kommer åt iTunes som vanligt och allt annat fungerar.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-06-04 15:56

Det har tagits upp tidigare för bara några dagar sen. Sök på forumet. Men vad som föreslås är att man aktiverar autocorrect. Det kan ha blivit avstängt för nya ordböcker.

//Rob

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-06-04 16:40
Ursprungligen av eviktore:

Jag har även testat kb2 men också det utan resultat. Någon som har en aning om vad felet kan vara?

Kb2 är buggigt i det att den lägger till en label i xml-filen som SwePhone inte tittar på (vill jag minnas). Ber att få återkomma under kvällen med hur det egentligen hängde ihop.

1
Bevaka tråden