Har köpt en MP3-spelare, Creative Zen Stone Plus, online från Expert. Efter att ha kollat att radion och spelaren fungerade tänkte jag försöka ladda in lite egna låtar (det här är min första MP3:a). Laddade naturligtvis in en låt från ITunes som var fel format. Tog bort den och de låtar som fanns på spelaren när jag fick den. Laddade sen in några låtar i MP3-format och tänkte att det säkert skulle funka, men icke!! Nu funkar ingenting!
Jag kan sätta igång den, det står "creative" i displayen, men annars funkar inget. Det händer ingenting när jag trycker på knapparna och jag kan inte stänga av den på vanligt sätt. Om jag resetar den så stängs den av. Jag tycker ju att radion skulle funka i alla fall, men apparaten är helt död förutom att den är igång, om ni förstår.
Är det nån kunnig på detta forum som kan klura ut vad det är för fel. Bruksanvisningen var ju inte den mest heltäckande jag sett och jag fattar inte varför de inte har en manual på nätet i PDF-format. Har hittills inte kunnat ladda ner nåt som kan hjälpa mig, vare sig på pc eller på min iMac.
Skule vara jätteglad om nån kunde hjälpa mig.