Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Här kan du följa WWDC '08 Live

Tråden skapades och har fått 22 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
Senast redigerat 2008-06-09 13:13

Jag kommer följa Engadget's, dom är alltid snabbast av alla och först med bilder.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-06-09 10:37

Mjo man får nog kolla kanske....När skulle Jobs börja snacka om iphone?

19:00 kör det igång.

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2008-06-09 10:55

Tack för dessa länkar Patrik, jag bugar och bockar! Skall med spänning följa WWDC och säkert många med mig.

  • Medlem
  • 2008-06-09 11:22

Man va fan... det kolliderar ju med fotbollen. :jävla-skit:

  • Medlem
  • Habo
  • 2008-06-09 12:23
Ursprungligen av Giggs:

Man va fan... det kolliderar ju med fotbollen. :jävla-skit:

WTF Fotboll?
Apple kommer förändra världen och skriva historia... och du överväger att istället kolla på en lek där personer sparkar på en boll

Btw. MacrumorsLive kommer ha en Ajax-sida som uppdateras automatiskt med vad som sägs hela tiden + bilder, som förra året.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-06-09 12:33
Ursprungligen av soft:

WTF Fotboll?
Apple kommer förändra världen och skriva historia... och du överväger att istället kolla på en lek där personer sparkar på en boll

Btw. MacrumorsLive kommer ha en Ajax-sida som uppdateras automatiskt med vad som sägs hela tiden + bilder, som förra året.

Fotboll på högsta nivå är ingen lek. Skulle inte förvåna mig om UEFA drar in mer kosing än Apple. Fotboll är big business!

Personligen tycker jag att det är roligt att se en ström av Keynoten och då får man ändå vänta några timmar. Live-uppdatering genom text och stillbild är inte så hett.

  • Medlem
  • Habo
  • 2008-06-09 13:24
Ursprungligen av -David-:

Fotboll på högsta nivå är ingen lek. Skulle inte förvåna mig om UEFA drar in mer kosing än Apple. Fotboll är big business!

Personligen tycker jag att det är roligt att se en ström av Keynoten och då får man ändå vänta några timmar. Live-uppdatering genom text och stillbild är inte så hett.

Nej du har rätt. Jag var lite ironisk.
Skulle vilja kolla på spolierfree keynote video faktiskt.

Men blir väl som sist... kan inte hålla mig så jag följer allt sekund för sekund och kollar sedan på keynoten när den släpps.

  • Medlem
  • 2008-06-09 15:25
Ursprungligen av soft:

Btw. MacrumorsLive kommer ha en Ajax-sida som uppdateras automatiskt med vad som sägs hela tiden + bilder, som förra året.

Ajax!? Hellre Feyenoord om vi ska prata holländsk fotboll.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-06-09 12:27

Man väntar ju lätt tills Apple släpper videon på deras hemsida, så man kan se Steve briljera!

Själv ska jag se keynoten EFTER fotbollen, utan spoliers

Frågan är om Steve kollar så att klickern funkar ordentligt i år

twitlive.tv skall väl följa det med vad jag hörde sist.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-06-09 14:26

Spoilerfree länk från Macrumors WWDC 2008 'Spoiler Free' Keynote Stream - Mac Rumors

Ska försöka hålla mig tills dess. Strömmen borde dessutom vara ute lagom efter fotbollen ikväll:)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-09 16:15

Går det att spara ner hela keynoten så att man slipper få den strömmande? Vill helst slippa att bilden ev hackar pga av att många strömmar samtidigt.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-06-09 16:20
Ursprungligen av kia2:

Går det att spara ner hela keynoten så att man slipper få den strömmande? Vill helst slippa att bilden ev hackar pga av att många strömmar samtidigt.

Tror inte det, dock inte säker. Men för mig har det alltid fungerat prima trots att jag kollat på den direkt när den släppts

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-09 17:14
  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-06-09 18:54

Finns det ingen site som visar live video?

A ja vill också se livevideo !

Finns live audio :).

DÄR JA iphone 3g !

1
Bevaka tråden