- Sixten
- Medlem ●
"The price is a maximum of $199 all around the world -- we're really, really excited about the new iPhone 3G. And as you might expect, we have a new ad! I'd love to show it to you." Lights are down... spy theme.
"70 countries this year. We're going to start with 22 of the biggest, rolling out the iPhone 3G at the same time in all of these countries. July 11."
11 juli, max $199 Tämligen klart, YES !!
Haha.
http://www.apple.com/se/iphone/buy
"Hmm, sidan du söker verkar inte finnas."
Och länkarna till mobile me funkar inte heller
Aktivera ditt medlemskap på www.me.com/activate med aktiveringsnyckeln som följer med i kartongen. Du måste aktivera medlemskapet inom nio månader efter inköpet.
Det verkar vara samma kamera och ingen kamera på framsidan för videosamtal.
Det var ju lite nerköp faktiskt. En kamera framtill för just videosamtal m.h.a skype eller iChat t.ex är ju nåt jag gärna hade sett. / Midmus
JAAAAA.
Befintliga .Mac-medlemmar
Om du redan är .Mac-medlem blir ditt konto automatiskt uppgraderat till MobileMe. Du kan välja att behålla din e-postadress på mac.com eller byta till en me.com-adress
De skriver HSDPA vilket skulle innebära Turbo 3G dvs 7,2 Mbit/s.
Det skumma är att de påvisar bara 2,8 gånger snabbar överföring än EDGE och i sådant fall suger verkligen överföringen i amerikanska hsdpa-nät.
De skulle väl först äta lunch?
Så keynoten är inte slut? Eller kommer det presenteras lite senare under konferansen?
Nej ingen keynote från Snow Leopard visningen det är bara för de som är där.
Nej ingen keynote från Snow Leopard visningen det är bara för de som är där.
Och det blir dessutom under NDA som allt annat förutom keynoten..
Steve visade upp en bild med en massa teleoperatörer; tyvärr var TeliaSonera den enda svenska operatören som jag kunde se. Jag hade hoppats på att 3 också skulle få den. Nu får man väl bara hoppas att den går att köpa olåst.
Nu har DNS ändringen slagit igenom på mobileme också.
me.com
gamla iPhone hade ju BT så tar för givet att 3G luren har detta.
Absolut krav för att synka med min 335'a som har oslagbar iPod kompatibilitet med tillbehöret 6FL.
Men kan inte överföra stereo ljud A2DP eller vad det kallas, kan säkerligen inte den nya heller