Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vinn en iPod! Vadslagning om när iPhone kommer till Sverige!

Tråden skapades och har fått 118 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av kia2:

Konstigt. Jag har bestämt för mig att ett pris var en t-shirt. Men numera framgår inte det i första posten. Om man inte längre kan vinna en t-shirt bör jag nog överväga huruvida jag skall vara med i tävligen eller ej

Edit: Men det kanske var lika bra. Jobbigt att delta t-shirt med Tangen - som gissat på samma tid som mig

Missade att skriva med, dem drog sig ur med tshirten...

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2008-05-23 19:33
Ursprungligen av BeachMagnus:

Missade att skriva med, dem drog sig ur med tshirten...

Jag tror det har blivit lite missuppfattning i prisutdelningen! T-shirt blir det och en till överraskning.

Håll utkik i första posten snart!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-26 00:06
Ursprungligen av kia2:

Konstigt. Jag har bestämt för mig att ett pris var en t-shirt. Men numera framgår inte det i första posten. Om man inte längre kan vinna en t-shirt bör jag nog överväga huruvida jag skall vara med i tävligen eller ej

Edit: Men det kanske var lika bra. Jobbigt att delta t-shirt med Tangen - som gissat på samma tid som mig

Jag fattar inte, vad är problemet??

/Tangen

Priserna spikade till 100%!!
99.se går in med en iPod Shuffle som första pris och en tShirt som andra pris!

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-06-16 00:42
Ursprungligen av BeachMagnus:

Priserna spikade till 100%!!
99.se går in med en iPod Shuffle som första pris och en tShirt som andra pris!

Borde då inte användaren "The Real Viking" få t-shirt i andra pris? Han gissade ju på "9 juni 18.00" och kom därmed tvåa?

Jag gissar på att Apple announcar iPhone "worldwide" klockan 03.00 svensk tid den 10/6 och att Sverige inkluderas i "worldwide".

Jag gissar dock att man avslöjar vilka operatörer som är aktuella den 3/6 cirka kl 19.00 svensk tid.

Jag gissar även att Dagens Industri kommer att göra ett dubbeluppslag om iPhone vid lansering.

Jag gissar på 16 juni kl 15.00

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-05-23 22:31

28:e sptember 2008 - för då fyller jag år. Kan man få en bättre födelsedagspresent. Klockan 9 på morgonen kanske...

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2008-05-23 23:38

10 Juli gissar jag på...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-05-24 14:29

9 juni kl 19.23 2008.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-25 20:46

Jag tror att den kommer 1:a September kl. 10:00.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-25 20:47

eller offentliggörs

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-27 08:46
Ursprungligen av BeachMagnus:

Med en lansering gäller att Apple släpper en pressrealease, håller presskonferens eller medger operatörs lansering i Sverige.

Det börjar dra ihop sig. Men ännu inte lansering enligt definitionen ovan.

Vadslagningen stängd!

Så nu är listan uppdaterad och stängd!

Vad jag behöver hjälp med nu är att hålla koll på när lanseringen sker, jag har fruktansvärt mycket att göra på jobbet just nu så ramlar ofta bort bland blixtar, kameror och modeller.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-05-27 14:05

Bra gissat, Oso!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-27 17:46

Har apple gått ut med någon information som jag har missat?

"Jag har ingen mer information att ge säger Petter Arnstedt, pressansvarig på Apple Sweden"

Källa

har man ingen mer information att ge betyder väl det att man har gett någon form av information redan? Eller så kan det vara felciterat. Har Apple Sweden kommit med information så är väl tävlingen över?

Ursprungligen av kia2:

har man ingen mer information att ge betyder väl det att man har gett någon form av information redan?

Nej, det behöver det inte betyda. Det kan också betyda: "Ingen mer information än den som Telia redan gått ut med".

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-27 18:06
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Nej, det behöver det inte betyda. Det kan också betyda: "Ingen mer information än den som Telia redan gått ut med".

Så då har alltså Apple officiellt gått ut och sagt att Telias information är korrekt

Ursprungligen av kia2:

Så då har alltså Apple officiellt gått ut och sagt att Telias information är korrekt

Nja, om du menar för tävlingens skull, så tror jag inte att vi kan räkna detta som "officiellt från Apple".

Så länge det inte finns någon pressrelease från Apple så är tävlingen inte avgjord.

Och det finns väl en viss risk att vi aldrig får någon vinnare. Apple har ju inte släppt några pressreleaser angående de länder där operatörerna har släppt information under våren. Kanske blir det likadant i Sverige.

2008-07-02, 05:23

Min födelsedag!

För en gångs skull är jag glad att jag gissade fel.
Men vi har å andra sidan inte sett någon hårdvara ännu.

9 juni 20.40 officiell vinnartid för lanseringen.

VINNARE: Vai 9 juni 19.23

Ursprungligen av BeachMagnus:

9 juni 20.40 officiell vinnartid för lanseringen.

VINNARE: Vai 9 juni 19.23

Va?!!?
Vart finns den att köpa?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-06-09 21:24

Till Sverige

Datum till Sverige verkar vara spikat ...... 11 juli

Apple - iPhone - Choose a Country

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2008-06-09 21:35
Ursprungligen av BeachMagnus:

9 juni 20.40 officiell vinnartid för lanseringen.

VINNARE: Vai 9 juni 19.23

Grattis Vai, du får PM:a Björnström om vinsten, såvida han inte hinner läsa detta, han är ju i nåt land downunder med konstiga tider

Ursprungligen av Jetwash:

Grattis Vai, du får PM:a Björnström om vinsten, såvida han inte hinner läsa detta, han är ju i nåt land downunder med konstiga tider

Har den redan kommit till Sverige?

Ursprungligen av Gilbert 2:

Har den redan kommit till Sverige?

Nej, men det var lanseringsdatumet det gällde, i måndags du vet?

Avklibbar tråden.

Grattis Vai!

Jag håller på att fixa ihop dina priser - dom skickas inte från Australien

Bevaka tråden