• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-06-12 12:47

Hej på er!

Har åkt på ett rätt stort problem. Jag fick i förrgår min Classic 80GB och hade ett par dagar tidigare mottagit Invisible Shield från USA, leveranstiden var ca 10 dagar. Glad i hågen monterar jag skyddet, låter den ligga ett dygn ca innan jag pluggar in den i datorn och springer iväg till jobbet.

Väl från jobbet spenderar jag halva dagen med att remota min dator där hemma och fylla upp poden med musik So far, so good. Men när jag kommer hem och skall börja leka lite så märker jag att poden låter lite konstigt.

Och mycket riktigt, om jag skakar på den så hör jag hur nånting är löst och låter. Men nu löste det sig så fint att en bekant jobbar på Macsupport så jag får den utbytt till en ny på 2 dagar. Men däremot har jag inte tid att vänta på ett nytt invisible shield i 10 dagar.

Redan nästa helg reser jag nämligen iväg på en roadtrip runt Europa hela sommaren och givetvis är poden en följeslagare. Så nu undrar jag ifall någon vet var jag kan köpa Invisible Shield till en Ipod Classic 80GB i Sverige, eller nån annanstans med garanterad leverans innan nästa fredag?

Grymt tacksam för snabba svar! Vill slippa bära runt den i ett fult silikonfodral hela sommaren..

Mvh Björn