- Fd Medlem
- Medlem ●
- Göteborg
Femtioniotusensexhundrafemtiosex medlemar just nu. ⑤⑨⑥⑤⑥. ➎➒❻❺❻ Ja, det kanske räcker så.;) Det är många personer det....
Hittills 42 som har gissat fel, sorry !
344 kvar till 60.000 medlemmar delat med (ska vi säga) 30 nya medlemmar/dag blir ➵cirkum 27 juni.
Ska vi hoppas på högtryck habero så folk är lite slöa med att registrera sig ?
Och jag håller tummarna för dig eftersom du valt datum efter en så bra orsak !
Hoppsan, nu går det fort ! 59.716 medlemmar nu.
60 nya medlemmar på ett dygn.
Kanske vi blir 60.000 medlemmar den 22-23 juni ?
För tillfället ligger bl a Snabeldrake och nyulrika bäst till. Håller tummarna för nyulrika...ja, för det vore väl kul om en tjej vann på denna mansdominerande sida ?
Det är bara att inse - nu är det kört för min del. Tror inte det tillkommer 252 medlemmar till klockan 14:50 idag. Hade det varit den 11 juli idag - så kanske. Lycka till ni övriga tappra !
Du hittar informationen på 99.se/mac/ under forumen (ovanför namnen på inloggade):
Medlemsantal: 59 532, inloggade senaste månaden: 12 428, diskussioner: 167 802, inlägg: 1 443 398.
Nu börjar dethetta till.59.847 medlemmar just nu.
Någon som kommer muta personer i bekantskapskretsen att regga sig för att de ska vinna ? Eller blir det fair play hela vägen ?
Tror att (Björnström), SFB, Gonk, oddtouch, PeeMaN eller bowseer vinner.
Vad får den 60.000:de medlemmen då ? Bild på förstasidan ?
Nu börjar dethetta till.59.847 medlemmar just nu.
Någon som kommer muta personer i bekantskapskretsen att regga sig för att de ska vinna ? Eller blir det fair play hela vägen ?
Tror att (Björnström), SFB, Gonk, oddtouch, PeeMaN eller bowseer vinner.
Vad får den 60.000:de medlemmen då ? Bild på förstasidan ?
det är ju väl redan bestämt,du frågade i inlägg #3 och du fick svar i inlägg #4
Vem är Notarius Publicus ? Vem håller koll på tiden när det blir 60.000 ? Minus användare som lämnar 99.se. Adrian ?
Jag utgår ifrån att Martin kan plocka fram siffran i efterhand, det var han som gjorde tävlingen officiell så han får stå för det. Jag bara slavar med listan på tävlande
Bara 31 nya medlemmar kvar innan 60.000 medlemmar !
En stark gissning är väl att det blir SFB som vinner - bra gissat !
För Björnström ska vinna krävs nog ett underverk - en ny medlem var tionde minut under tiden kl 8-13 (om jag räknat rätt och det tror jag knappast). Han får övertala ett gäng tveksamma bekanta att anmäla sig...om det nu inte är natt i Australien.