Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

från ipod till dator

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vilket program funkar, har testat några men nu pallar jag inte mer. senuti och ipodrip fungerar inte iaf.

Tack

• Medlem
  • Nacka
  • 2008-06-19 11:32

Enligt sidan så skall den här fungera. 4Media iPod to Mac Transfer - Transfer & Manage Video/Music from iPod to Mac
du får väll helt enkelt "hitta" det!

• Medlem
  • Höganäs
  • 2008-06-30 15:49

4Media iPod to Mac Transfer funkade inte för mig. Programmet hängde sig när det försökte ansluta till iPoden.
Jag köpte en låt via Touchen och vill givetvis kunna spela den i iTunes men det verkar inte Apple tycka att jag ska göra så jag fick köpa den två gånger. Åt andra hållet funkar det ju... Kass!

• Medlem
  • Nacka
  • 2008-07-07 19:46
Ursprungligen av Arimos:

4Media iPod to Mac Transfer funkade inte för mig. Programmet hängde sig när det försökte ansluta till iPoden.
Jag köpte en låt via Touchen och vill givetvis kunna spela den i iTunes men det verkar inte Apple tycka att jag ska göra så jag fick köpa den två gånger. Åt andra hållet funkar det ju... Kass!

Men vadå.. Det du köper i iPoden ska väll åka över till datorn, förutsatt att du kör med automatisk synkning såklart..

• Medlem
  • Järfälla
  • 2008-07-02 23:32

senitu om man sitter på mac, måste vara betan, inte den som finns på deras hemsida

1
Bevaka tråden