Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan helt plötsligt inte ladda ner eller uppdatera

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har trådlöst nätverk hemma och har fått problem då jag varken kan surfa eller ladda ner eller uppdatera olika applikationer.
Har inte ändrat något på mina inställninger i varken telefon eller dator.

Har provat hemma hos en vän o där kan jag surfa från telefonen men inte ladda hem applikationer.

Vad kan problemet vara?

Ursprungligen av mikael_puma:

Har trådlöst nätverk hemma och har fått problem då jag varken kan surfa eller ladda ner eller uppdatera olika applikationer.
Har inte ändrat något på mina inställninger i varken telefon eller dator.

Har provat hemma hos en vän o där kan jag surfa från telefonen men inte ladda hem applikationer.

Vad kan problemet vara?

Och du har valt "Clear Queue"(finns att välja på när du trycker "Install" vid något nytt program) i Installer?

Ursprungligen av theplague:

Och du har valt "Clear Queue"(finns att välja på när du trycker "Install" vid något nytt program) i Installer?

Hade inte gjort det ,men provade precis o hjälpte inte det heller, det har fungerat hela tiden innan så vet inte vad problemet kan vara...?:tveksam:

Ibland fungerar visst inte vissa sources. Kunde tex inte uppdatera bossprefs eller Euro2008 i en vecka men igår gick det

1
Bevaka tråden