Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spel/ program för en 2.5 åring?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en 2.5 åring som bokstavligt älskar min iPhone. Hon klarar att hantera den galant - brukar starta sketches och rita - miniräknaren är också kul.

Nu undrar jag om det finns något tips på något spel som skulle kunna vara intressant för en liten mini Apple tjej.

Hon förstår självklart inte vad som händer så det handlar mer om att det helt enkelt händer saker när man trycker, mycket färger är säkert ett plus.

Jag testade ett iPhone-spel som heter Crayon Physics. Dels så finns det olika levels som man kan ladda ner, men det är nog lite för svårt. Däremot så finns det i grundinstallationen en level som heter "sandbox" (tror jag det hette) som inte är ett riktigt spel utan fungerar mer som en proof of concept men där man kan rita figurer och röra de runt på skärmen. Det borde nog vara kul för en 2,5 åring.

Ursprungligen av Martin Pettersson:

Jag testade ett iPhone-spel som heter Crayon Physics. Dels så finns det olika levels som man kan ladda ner.

Var kan man ladda ned dessa levels?

1
Bevaka tråden