Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommer man kunna lägga in FW för 2.0 på hackad iPhone?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Kommer kan man räkna med att det kommer en ny version av firmware som vi kan installera på en hackad telefon? Jag vill ha Exchange sync!!!

Det kommer ju en ny version i samband med 3G telefonen. Och om man kan hacka den lär vi ju veta efter den släpps.
Men Betan är ju redan hackad så det borde inte ta lång tid.

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-06-15 14:18

Skilj på beta och fullversion. Beta är en ofullständig testversion av någonting.

Ursprungligen av Plizzo:

Skilj på beta och fullversion. Beta är en ofullständig testversion av någonting.

Ja, det är skillnad, men att man knäckt betan talar ganska tydligt för att det inte lär behövas så mycket för att knäcka fullversionen. Jag tror inte apple lägger tid och pengar på det nu när Iphonen ska ut i resten av världen i Juli!

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-06-25 14:45

är det sagt när mjukvaran släpps? Den bör väl nästan släppas några dagar innan iPhone 3G släpps på markanden eller?

Ursprungligen av torva:

är det sagt när mjukvaran släpps? Den bör väl nästan släppas några dagar innan iPhone 3G släpps på markanden eller?

Inget sagt.
Varför bör den släppas innan?
Iofs finns ju rykten(ja, vad trött man är på dessa) om att Appstore öppnar innan, så det är ju viss indikation på FW 2.0.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-06-26 22:24
Ursprungligen av torva:

är det sagt när mjukvaran släpps? Den bör väl nästan släppas några dagar innan iPhone 3G släpps på markanden eller?

FW 2.0 kommer även den att släppas 11 juli enligt Apple själva.

Apple Introduces the New iPhone 3G

Citat:

iPhone 2.0 software will be available on July 11 as a free software update via iTunes® 7.7 or later for all iPhone customers.

Ursprungligen av RichardH:

Hej,

Kommer kan man räkna med att det kommer en ny version av firmware som vi kan installera på en hackad telefon? Jag vill ha Exchange sync!!!

då är vi två, hör för mig att jag har läst att den skulle släppas den 11/7. men man vet ju aldig...

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-06-25 15:58

Rimligtvis borde den bli tillgänglig när 3G-telefonen kommer.

Kommer inte Exchange sync endast tillsammans med en Enterpriselösning? Vilket inte gäller oss vanliga users...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-25 21:35

Nope, exchangelösningen heter push och ingår även i mobileme... så den finns i FW 2.0. Och mig veterligen finns det ingen enterprise version av iPhone.

1
Bevaka tråden