Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Någon som vet vad som händer med 2G versionen nu när 3G släpps. Och då menar jag inte här i Sverige, utan world wide. Om man nu inte vill ha 3G, kommer man inte kunna att skaffa en 2G längre i tex. USA, eller kommer vi att få se den nya modellen även för 2G?
Har ju en 2G redan, med Tele2 abonnemang med 1 GB datapaket för 39:- per månad. Så jag väntar nog ett tag och ser om den nya kommer att finnas tillgänglig i upplåst skick.
Kommer inte att byta abonnemang eftersom hela familjen har Tele2, och följdaktligen ringer till varandra för 0:- per minut.
ursäkta men.. varför vill du byta när du inte kommer använda 3G? det är ju det den nya iPhonen är bra på, finns inget annat i den i sig som gör att man vill byta upp sig till den.
ursäkta men.. varför vill du byta när du inte kommer använda 3G? det är ju det den nya iPhonen är bra på, finns inget annat i den i sig som gör att man vill byta upp sig till den.
glöm inte att det tillkommer en rejäl blåsning från Telia..billigaste iphonen kommer kosta en 7-8 tkr..d står att du får den för 1 kr men du binder fan upp dig i 24 månader =S Akta er för telia
glöm inte att det tillkommer en rejäl blåsning från Telia..billigaste iphonen kommer kosta en 7-8 tkr..d står att du får den för 1 kr men du binder fan upp dig i 24 månader =S Akta er för telia
Jag betalar idag 298 kr per månad hos Telia (inkl flatrate surf).
En16 GB iPhone kostar med 4220 om jag förlänger mitt nuvarande abonnemang med 18 mån. Alltså inget dyrare för mej, jag bara lovar att ha det i 18 mån till (vilket jag antagligen skulle haft ändå).
resvan: så, vilka skulle inte gjort så? Låsa den till 18/24 månader, med förhöjd avgift. Så ser mobilmarknaden ut idag. Skillnaden är att man ofta kan välja att köpa den kontant utan att binda upp sig, om Telia eller någon annan kommer erbjuda det, vet vi inte än.
Dock har jag nog aldrig sätt en mobil som säljs för 1kr utan att vara bunden till ett abonnemang.
Du bör ju också ta med i dina beräkningar att du får en hög samtalstid/sms/data för dom pengarna.