Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag är sugen på 25 max eller välja sommar-vänner och fortsätta med halebop=) förrsten så verkar nog sommar-vänner det bästa alternativet.. I*** kan ju slänga sig i väggen... 200kr/månaden för att man inte kan stänga av eller på internet i inställningar.. damn
Jag är sugen på 25 max eller välja sommar-vänner och fortsätta med halebop=) förrsten så verkar nog sommar-vänner det bästa alternativet.. I*** kan ju slänga sig i väggen... 200kr/månaden för att man inte kan stänga av eller på internet i inställningar.. damn
I kalkylatorn så står det att man betalar 0,69 kr "till alla nät" för sms.
Jag trodde att de 5000 gratis sms'en man hade i månaden var gratis, vem man än skickade de till?! Har jag missuppfattat eller har de skrivit lite fel? (jag syftar på Max 25)
Ännu en kalkylator som inte tar hänsyn till att man får prata/sms'a upp månadsavgiften med 99/199/299. Kan inte någon sätta ihop en bra kalkylator? Jag orkar bara inte...trött...
294 kr i månaden för för Max 25? Jag trodde det skulle kosta 248/månden?!
På Telias sida står det ju att momsen är inräknad i alla priser och de skriver 248 kr! Vem har egentligen fel av oss? (jag förmodligen tyvärr, eller?)
294 kr i månaden för för Max 25? Jag trodde det skulle kosta 248/månden?!
På Telias sida står det ju att momsen är inräknad i alla priser och de skriver 248 kr! Vem har egentligen fel av oss? (jag förmodligen tyvärr, eller?)