Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Värdet på iPhone satt till 5600,-

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag testade telias tävling och såg där att telia satt värdet på telefonen till 5600,-
Det måste vara första stället där ett egentligt pris för enbart telefonen nämns?

Telia presenterar: iPhone 3G

Det står inte om det är 8 eller 16 GB, inte vad jag kan se.

Om det är 16 GB är det inte långt från priset för att köpa telefonen till ett redan bundet abonnemang:

Om du har ett abonnemang (som är tecknat innan 11/7) med mer än 3 månaders bindningstid kommer du att kunna köpa en iPhone 3G till följande pris (med bibehållen bindningstid):
iPhone 3G 8 GB: 4695 kr
iPhone 3G 16 GB: 5495 kr

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-07-10 16:36

Vem tror ni vinner tävligen? Jag rimmade lite men det blev något otroligt dåligt.

Ursprungligen av boris91:

Vem tror ni vinner tävligen? Jag rimmade lite men det blev något otroligt dåligt.

Någon med Telia som operatör?

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-07-10 16:44

Jag så klart

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-10 17:02

Är väldigt säker på att det är 8GB som man vinner, det är sällan man vinner någon topmodell i en tävling.

Hoppas att det är 16Gb. I vilket fall blir det nog en väldigt lycklig vinnare. *håller tummarna*

Skulle vara kul om det blev någon på 99.se. Klockan 23.00 ikväll skulle SMS:et gå ut till vinnaren.

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-07-10 18:09

men herregud alltså, vinnaren blir tvungen att _binda upp sig_ med ett abbonemang om denne vill få ut sin vinst..

jag hoppade över denna tävling då de skrivit att de fick använda uppgifterna för att skicka reklam?!

Tävlingen är redan avgjord!

Det var både en iPhone 3G 8 GB och 16 GB.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-07-10 20:48

Då vann jag ju inte såklart.

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2008-07-10 23:10

vilka lyckoostar! blir att köpa en iphone från usa för mig ialf:p

Priset för en iPhone 3G är enligt mitt kvitto 5495, sedan dras det av pengar beroende på vilket abonnemang man valt och lite annat. T.ex -375 för "Avdrag iPhone 18-24 mån, utvald..." vad nu det betyder.

1
Bevaka tråden