Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Antal iPhones till Telia - ingen kommentar...

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Såg det här på telias livechat.

Magnus: Hej, hur många iPhones har Telia fått in?
Telia: Vi har tyvärr inte möjlighet att kommentera detta på grund av konkurrensskäl.

Lite spännande. Jag får en känsla om att tiden de har ensamrätt inte är så lång faktiskt, även om det pratats om både 3 och 12 månader.

Dom säger även i en annan fråga där som inte vill svara på frågan alls.

Jag tycker att det är väldigt få frågor som dom faktiskt har bra svar på.

• Medlem
  • Jönköping
  • 2008-07-11 01:20

Jag har blivit ignorerad i 2 timmar nu! Har försökt få dom att svara på om dom har något liknande "Halebop 3000sms till hela världen" men vad jag kan se har dom bara inom sverige ENBART! :@ Men inget svar får chatten... har skickat 5 ggr....

• Medlem
  • Skövde
  • 2008-07-11 01:28
Ursprungligen av Csoft:

Jag har blivit ignorerad i 2 timmar nu! Har försökt få dom att svara på om dom har något liknande "Halebop 3000sms till hela världen" men vad jag kan se har dom bara inom sverige ENBART! :@ Men inget svar får chatten... har skickat 5 ggr....

Jag har också blivit ignorerad,Dom svarar endast på det som är lämpligt för dom!

• Medlem
  • Jönköping
  • 2008-07-11 01:33
Ursprungligen av fedi-93:

Jag har också blivit ignorerad,Dom svarar endast på det som är lämpligt för dom!

Eller också bara det som är enkelt att svara på som inte behöver kollas upp...

Problemet är ju att chatten bemannas av flera olika personer som i sin tur skriver på olika sätt och på grund av det kan tolkningarna bli varierande. Som vi märker.

Allt som kan skada dom före dom säljer produkten är inge bra, det vill säga det svarar man inte på

• Medlem
  • Vallentuna
  • 2008-07-11 08:40

Lyckades hitta en pratsam Teliaförsäljare i Täby Centrum

Strax innan 18:00 igår kväll gick jag förbi teliabutiken i Täby Centrum och ställde lite frågor:
Jag: "Du kanske inte kan svara på det här, men vet du hur många telefoner ni kommer att ha inne?"
Telia-försäljaren: "Nej, jag vet inte om jag får svara men vi kommer att få in 150 st imorn (11/7)".
Jag: "Vet du när nästa leverans kommer in?"
Telia: "Det ska komma in en leverans nästa vecka, men jag vet inte hur många det blir".

Enligt denna underbart pratsamma försäljare kommer deras butik låta folk förboka efter att telefonen släpps när den första leveransen tagit slut. Han själv beräknade att deras 150 telefoner skulle ha sålt slut innan lunch.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-11 10:42

Det verkar i alla fall vara 3 veckors leveranstid på 16GB/Svart, om man beställer på webben.
Aj, aj...

ja svart verkar klart mest poppis.

det finns inte ens 16 GB i svart kvar i shoppen.

• Medlem
  • Norrköping
  • 2008-07-11 17:49

Slut sa Bill, jätteslut sa Bull:(

1
Bevaka tråden