Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nej, jag köpte med iMini-abonnemanget. 5495 är vad de utgår ifrån, sedan drar de bort ett visst belopp beroende på vad du köper för abonnemang. Har väl att göra med nån begränsning i deras kassasystem.
Den funkar nog inte med den gamla iPhone-dockan. Jag sitter här och kollar och noterar att ryggen på telefonen smeker "hålet" som man stoppar den i. Om då den nya är tjockare borde det bli svårt
Den funkar nog inte med den gamla iPhone-dockan. Jag sitter här och kollar och noterar att ryggen på telefonen smeker "hålet" som man stoppar den i. Om då den nya är tjockare borde det bli svårt
Ja, dockan är faktiskt riktigt smidig att ha på skrivbordet.
Att kalla det i-landsproblem är en billig poäng, är inte allting vi ägnar oss åt här på forumet i-landsproblem? Jag menar vad är buggar i Mac OS X mot världssvälten?
Att kalla vad som helst för ett i-landsproblem är nog ingen poäng i huvudtaget. I jämförelse med en större sak kan man få allt att framstå som löjligt eller värdelöst. Det beror alltså vad man jämför saker med och på vilken nivå det görs.
Att teknikrelaterade frågor sedan är "i-landsproblem" är vi alla redan medvetna om och ingen extra påminnelse om detta är speciellt nödvändig. Hade vi inte velat få svar på våra frågor hade vi inte frågat alls.
Jag kan bekräfta att det funkar med den universal dockan video ut och allting funkar som det ska, finns ju dock ingen "adapter" plastbit att sätta den i så den står utan stöd men det funkar
Jag kan bekräfta att det funkar med den universal dockan video ut och allting funkar som det ska, finns ju dock ingen "adapter" plastbit att sätta den i så den står utan stöd men det funkar
Det var ju intressant! Men vad menar du att den står utan stöd? Är det ostabilt?
Blir till att handla in en sådan universaldocka. Då kan min fru (med gammal iPhone) och jag (med iPhone 3G) dela på dockan. Blir lite krångligt att ha koll på vilken docka som är vilken i annat fall. Den nya, iPhone 3G, dockan ser ju nästan exakt ut som den gamla, iPhone, dockan.