- rk
- Medlem ●
- Malmö
Hoppas på att få den idag.. Btw, måste man ha uppdaterat till 1.1.4 för att man ska kunna installera 2.0?
Nej, jag har inte 1.1.4 och får upp 2.0 i iTunes ändå. Problemet är bara att 2.0-filen inte verkar finnas i iTunes bibliotek än.
Den har ungefär samma storlek som 2.0 för iPhone men det tar en evinnerlig lång tid att ladda ner så jag hoppas på att det funkar "på riktigt" och snabbt i iTunes snart.
Kollar man på länken så kommer den från "content.info.apple.com" så så långt verkar det stämma men om det sen är den version som blev "golden" är ju en annan femma...
Jag satsar på en öl nu så får vi hoppas allt funkar efter det...
Det funkar säkert, men jag tror nästan det är en beta.. Tyvärr=/ Vill inte låta negativ, men jag befarar detta.. Tror jag håller mig tills den kommer på "riktigt"..
Samma buildnummer som skarpa för iPhone och dagens datum i länken så varför skulle det vara beta?
Samma buildnummer som skarpa för iPhone och dagens datum i länken så varför skulle det vara beta?
Sant.. Man kanske skulle ge den en chans? Ifall det blir fel, är det väl bara att återställa:P
nån som fått länken att funka? funkar inte hos mig sen har inte min itunes sagt att det finns en ny uppdatering heller.
hört lite rykte om att man ska ta en backup på allt först innan man uppdaterar i och med att det e en så omfattande uppdatering.
Ja, samma för mig som för macki81, får hoppas Apple får ihop sin akt snart.
Bra fråga, det har jag inte sett någonstans, någon som vet?
Macworld | Apple officially releases iPhone OS 2.0 update
$9.95, så 95 till 150 SEK
Macworld | Apple officially releases iPhone OS 2.0 update
$9.95, så 95 till 150 SEK
Vilken växelkurs använder du? $9.95 lär väl hamna runt 65:- ?
Vilken växelkurs använder du? $9.95 lär väl hamna runt 65:- ?
Apples växelkurs...
Det står att den kostar 75:- på Apples hemsida, dock får jag inte hem den ännu
//johan
Öhh, nu försvann möjligheten att försöka få ned 2.0, nu får jag meddelande om att min iPod touch har senaste programvaran (1.1.4)... Fler med samma symptom?
Öhh, nu försvann möjligheten att försöka få ned 2.0, nu får jag meddelande om att min iPod touch har senaste programvaran (1.1.4)... Fler med samma symptom?
Typ alla skulle jag tro.
Har en jailbreakad touch 1.1.4. Någon som vet hur jag enklast sparar "hem" Bokmärken/Kontakter/Anteckningar?
Tänkte rensa touchen och install 2.0 när den kommer. Köra normalt ett tag...
Hmmm...
Otroligt irriterande att man inte kan uppgradera sin Touch!! Är det överbelastat på Apples servrar?
Man är ju enormt sugen att få prova 2.0-programvaran, eller hur?
Ja, jätteirriterande, det är en mänsklig rättighet att få uppgradera min iPod touch till 2.0!!!
Skämt och sido så är det lite surt allt, får väl göra annat en fredagkväll än att pilla på min iPod...
Jag orkade inte vänta på att iTunes skulle låta mig ladda ner uppdateringen utan drog ner den direkt från en av länkarna ovan istället. Det tog visserligen 3 timmar och 15 minuter att ladda hem filen men nu kör min iPod touch firmware 2.0 och det verkar faktiskt lira fint. Drog precis hem Remote från App Store direkt från iPod:en och det gick hur bra som helst.
Your mileage may vary...
Verkar dock vara något problem med att få YouTube att fungera. Nåja, det var mest av nyfikenhet jag drog in denna firmware. Jag lär återställa den och dra in 2.0 på det officiella sättet när väl Apple får ordning på grejerna.
Nu kom erbjudandet om 2.0 uppdateringen tillbaka till iTunes Store, får se när det går att ladda ned den på riktigt.
"Jag vill veta mer" klick klick klick