Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ris och ros

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För det först vill jag bara säg: att köpa min älskling (touchen) e något bland det bästa jag gjort. Men nu ska vi inte prata om det

Inte haft några som helst problem med den och det e bara allmänt FANTASTISK!

Den nya "remot" funktionen e någonting jag använder dygnet runt sen jag skaffade den. superbra! bra gjort Apple. Stort plus i kanten!

Men jag tycker det e lite fräckt av dom att att kräver pengar för en uppdatering man behöver för att touchen ska fungera normalt. Tänker nu närmast på 2.0 grejen som kom för ett tag sen.

Hade inte syncat ipoden på typ en vecka. Under den tiden köpt lite låtar från "iTunes Store" och tänkt överföra dessa till min ipod när det stod att jag behövde KÖPA 2.0 för att kunna få över låtarna till min ipod. Det gillade jag inte. Vist det är ingen större summa men bara hela grejen liksom!

Om det hade bart valfritt att köpa det hade jag säkert gjort det ändå, men just när man inte har valet ens så blir jag lite vrång.

förutom det älskar jag det:D

Mvh
Filip

Det du påstår stämmer ju inte. Lugna dig.

• Medlem
  • Nacka
  • 2008-07-15 21:36

Håller med sjovall. Det var ju bara att strunta i att uppdatera till 2.0 eller köra 1.1.5 som dom släppte samtidigt för dom som inte vill köpa nya firmwaren.
Kan inte för en nanosekund tänka mig att du skulle vara tvingad att köpa 2.0 bara för att föra över låtarna du köpt.
Rutan som kom upp när du tryckte i iPoden var ju bara att välja "Nej tack" eller vad det nu står i nedre vänstra hörnet.

men det stod "för att kuna överför sina inköp och öka säkerhteten måste du köpa 2.0" eller någonting i den stilen. lästa det typ 2-3 ggr..

Vad det stod var förmodligen att för att kunna överföra sina inköp av PROGRAM (alltså något som dessutom inte KAN göras utan att du har 2.0) måste du uppdatera. Och det stämmer ju. Men det är fortfarande frivilligt, och inte alls nödvändigt för att överföra sin musik.

1
Bevaka tråden