Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
sedan igår började alla tredjepartsprogram tokkrasha.. Någon som här erfarenhet av detta? Vad gör ni när man startar ett program och det bara stängs ned?
Tacksam för svar för er som löst era problem med detta
Ingen aning etfersom jag är en rookie när det gäller iPhones men min gissning är att en Backup & Restore borde lösa problemet. Lite jobbigt eftersom det tar en timme eller så att synka tillbaka all musik fast å andra sidan finns det ju värre saker at stå ut med
Om du inte har gjort det än, stäng av och sätt på telefonen. Om inte det hjälper så "Återställ" den i iTunes. Om inte det fungerar så är något riktigt trasigt och du bör kontakta Apple/Telia.
Om du inte har gjort det än, stäng av och sätt på telefonen. Om inte det hjälper så "Återställ" den i iTunes. Om inte det fungerar så är något riktigt trasigt och du bör kontakta Apple/Telia.
Har du en iPhone 3G eller gäller din fråga en hackad iPhone?
Om det är en iPhone 3G så görs backup på inställningar och program när du synkroniserar med iTunes.
Omstart testade jag. Återställa den gick bättre men den är inte optimal ännu, Twitterific kraschar fortfarande men nu funkar iaf andra program vilket jag är glad för. Har era börjat bugga ur?
Omstart testade jag. Återställa den gick bättre men den är inte optimal ännu, Twitterific kraschar fortfarande men nu funkar iaf andra program vilket jag är glad för. Har era börjat bugga ur?