Olle, hur många varianter behöver du? Du använder mac.se men sen också gmx för att hämta dina mac.se mail. Och sen har jag för mig att du sagt att du kör .me också. Körigt med alla olika konton?
Skarpsynt kan man kalla din iaktagelse. Så här är det för min del. Jag har länge övervägt att gå vidare i livet och inte ödsla tid på 99.se som för min del tjänat ut sitt syfte, jag tycker att det är för stort och jag söker ett mindre forum för diskutionerna och andra tjänster när man ändå har en dator. Undrar hur många som tröttnat på att få höra att "det här har det redan skrivits om"... påminner om när det blir för många råttor i boet - dom har svårt att hålla sams när gruppen blir för stor.
Kanske är det också så att jag tröttnat på kidsen, allt i fart med att jag nu närmar mig de 60, har inte så mycket gemensamt med 18-20 åringar. Till saken hör att jag har hållit på med mac i 16 år och min hängivenhet till Apple & Jobs är inte så brinnande längre.
I letandet efter ett sådant perfekt forum så är jag lite utav en sökare, och kanske är me.com den optimala varianten oavsett kostnaden. Nu är det så att jag gör min egen utvärdering av Me.com de dagar som är gratis och möjligen så skrotar jag 99se, G-Mail och GMX innan nästa vår. Jag skulle iof kunna nöja mig med det Telia änndå förser mig med... men fy så tråkigt vill jag inte att det ska vara eller se ut.
Men Akerstrom, att jag råkar ha för många mailadresser gör inte så mycket då jag bara använder GMX för att kolla posten från ALLA konton, finns liksom inget annat sätt att utvärdera än att testa vad dom ger i utbyte.