Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ångrar du köp av något spel eller program?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vore bra om man kunde "varna" andra medlemmar om man ångrar köp av något spel eller program i App Store.

Själv köpte jag ett spel som heter "Chess & Backgammon", som är riktigt uselt, grafiken är helt värdelös, det känns som att dom bara har porterat spelet från någon gammal Nokia modell eller liknande.

Förväntar mig en uppdatering av spelet med bättre grafik.

bra tråd! Jag köpte ett bowlingspel som heter 300 bowl och det var riktigt kasst...

Lite osäker på vilka som är köpta och vilka som är gratis men här är min "skaffa inte"-lista:
Tiny Violin
bubbles
Jared
iAntz
Splat
iMaze
Finger Paint

• Medlem
  • 2008-07-16 12:56

Köp INTE ett program som heter "Band" (75 kronor på Appstore) !
Det är fruktansvärt meningslöst och trist. Inte alls som det står i
beskrivning att man kan "Göra Musik" snarare ett trist och halvdant
försök att "ljud kommer ut om man trycker på knappar". Låtarna blir
fruktansvärt tråkiga, man kan inte skicka dom vidare, man kan inte
blå tanda dom (WTF!! det är 2008) till någon. INTE följer dom med
när man synkar heller... HELT MENINGSLÖST med andra ord.......

ps sa jag att programmet suger?

Denna tråd är för att tipsa andra om att inte köpa vissa program och sel, så att kritisera andra medlemmars smak hör inte hit.

• Medlem
  • 2008-07-16 13:16
Ursprungligen av Patrik D:

Denna tråd är för att tipsa andra om att inte köpa vissa program och sel, så att kritisera andra medlemmars smak hör inte hit.

Om det var mig du syftade på så förstår jag inte
Jag har väl inte kritiserat andra (var i så fall???)
Jag har bara talat om vad jag tycker om en "app"
som heter "Band"

Ursprungligen av zn8ke:

Om det var mig du syftade på så förstår jag inte
Jag har väl inte kritiserat andra (var i så fall???)
Jag har bara talat om vad jag tycker om en "app"
som heter "Band"

Absolut inte dig jag menade, tog bort två inlägg ovanför dig där det endast var kritik.

• Medlem
  • 2008-07-16 13:33
Ursprungligen av Patrik D:

Absolut inte dig jag menade, tog bort två inlägg ovanför dig där det endast var kritik.

Ahhh

Tack.. Jag blev lite nervös då jag är ny på forumet och min herre vad mod

"All well that ends well" O:-)

AppStore är som en "godisaffär" och det är lätt att förköpa sig när dom bara kostar några tior. Det som är bra att det kommer uppdateringar efterhand vilket gör att tillverkarna kan korrigera fel. Är själv jättenöjd med flera program men visst kan jag klämma fram fler program som är dåliga:

EtchASketch - för att deras logga kommer med och tar sådan plats när man sparar bilden
ColorTilt - finns inte så mycket att skapa där (eller så har jag missat instruktionerna)
bubbles - inte Bubbles alltså för den är jättefin, bubbles ger inte mycket "action"
iGotchi - ja, jag vet att den är för 5:åringar men...Den tog jag död på direkt nästan
BubbleWrap - ganska tråkig
300Bowl - kul i fem minuter men gillar man bowling mycket så är det förstås kul

• Medlem
  • Uppsala
  • 2008-10-04 18:40

Moto chaser. Fult, tråkigt, ingen fysik, man kör bara emot en klocka osv osv.

star wars spelet är riktigt kasst! Saknar mina 75 kr som det kostade. Spelet är hackigt, segt, halvdan spelkontroll. Ett dåligt köp helt enkelt!

1
Bevaka tråden