Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag fick en idé att telia borde göra om sina "Du har fått ett mms från 4670xxxxxxx"
Då vi inte har copy/paste funktionallitet och alla har inte så bra minne att komma ihåg 3vghdq el liknande i huvudet under en kort period. Därmed borde koden vara integrerad som en POST i URLen som står i smset, perfekt för oss med iPhone.
Därmed kan vi ta emot MMS (Nästan iaf) utan krångel
Vem vill framföra det till telia, för jag går lack på deras jävla hemsida med inte en mailadress?
klart man kan skicka MMS till emailadresser... men vet ni någon som gör det när de sitter där med en cool bild och skall skicka till 10+ polare? Tror ni den personen efter de där groggarna kommer komma ihåg att till just dig skall det till email men till alla andra till numret?
Nej, jag ser gärna en lösning där jag bara får en länk och kan kolla på det eller att man redan på mina sidor kan välja att få sina MMS skickade vidare till en specad mailadress.
Ja, alltså fram tills Apple inser att de måste lägga in funktionen.
Ja, då lär den komma med den uppgraderingen där vi får Flash i Safari, DivX i videospelaren, FLAC i iPoden och stöd för resterande 27 BlueTooth-profiler.
Ja, då lär den komma med den uppgraderingen där vi får Flash i Safari, DivX i videospelaren, FLAC i iPoden och stöd för resterande 27 BlueTooth-profiler.