Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes store kräver iPhone s/w 2.0

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Förändrade avtalsvillkor på itunes. Kräver nu iPhone sw 2.0 ! Är det ett försök att blocka upplåsta 2G telefoner ? Isf biter dom sig ju i svansen, kan man inte köpa lagligt så finns ju alltid TPB !

Någon som har testat ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-20 10:39

någon som har testat?

Ursprungligen av Martin Wikstrand:

Förändrade avtalsvillkor på itunes. Kräver nu iPhone sw 2.0 ! Är det ett försök att blocka upplåsta 2G telefoner ? Isf biter dom sig ju i svansen, kan man inte köpa lagligt så finns ju alltid TPB !

Någon som har testat ?

Nej, man måste ha konto på itunes. Ska köpa några värdecheckar och testa!
Vill helst inte använda mitt Visakort!

Nu har du nog inte hängt med riktigt i debatten.
AppStore har tillkommit för att man ska kunna ladda ned program gratis eller för några tior till sin iPhone eller iPod Touch. Klart att det handlar om att få in pengar till Apple och till de som utvecklat programmen !

Att diskutera TPB är inte tillåtet här mig veterligen.

Alternativet är väl att du bokmärker de sidor som finns på internet med olika spel el dyl: Cell Phone Strobe Light (starkt ljus) och Marq (skriva en text som går över hela iPhone) och Ditto - A Game of Memory.

Ursprungligen av KaRo:

Nu har du nog inte hängt med riktigt i debatten.
AppStore har tillkommit för att man ska kunna ladda ned program gratis eller för några tior till sin iPhone eller iPod Touch. Klart att det handlar om att få in pengar till Apple och till de som utvecklat programmen !

Att diskutera TPB är inte tillåtet här mig veterligen.

Alternativet är väl att du bokmärker de sidor som finns på internet med olika spel el dyl: Cell Phone Strobe Light (starkt ljus) och Marq (skriva en text som går över hela iPhone) och Ditto - A Game of Memory.

En missuppfattning av mig, jag trodde mig läsa att även fairplay musik skulle kräva 2.0 !

Kan tyvärr inte testa längre då jag iaf uppgraderat till 2.0 nu.

Mvh

1
Bevaka tråden