Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2008-07-26 00:59
Ursprungligen av PeeMaN:

Det där är ju bara lösa antaganden.

Ursprungligen av PeeMaN:

även om man inte ska kasta sten när man sitter i glashus

Där slog du huvudet på spiken.

Ursprungligen av scim:

Där slog du huvudet på spiken.

Jag märker att du har fått någon sorts personligt vendetta mot mig. Har jag trampat dig på någon tå eller vad är ditt problem egentligen?

• Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2008-07-26 13:04
Ursprungligen av PeeMaN:

Jag märker att du har fått någon sorts personligt vendetta mot mig. Har jag trampat dig på någon tå eller vad är ditt problem egentligen?

Jag tyckte bara det var komiskt att du anklagar andra för lösa antaganden och sedan kör "kasta sten i glashus" på någon för en bagatell när din argumentation alltid grundar sig i åsikter snarare än några fakta (inga du kan referera till åtminstone).

Ursprungligen av scim:

Jag tyckte bara det var komiskt att du anklagar andra för lösa antaganden och sedan kör "kasta sten i glashus" på någon för en bagatell när din argumentation alltid grundar sig i åsikter snarare än några fakta (inga du kan referera till åtminstone).

Det är jävligt svårt att referera till något man läste i papperform för 1-2 år sedan. Jag vill inte sitta och leta upp och bläddra igenom alla datortidningar från den tiden, men om du gör det lär du hitta det jag läste. Om du radar upp det jag påstått som du vill ha någon referens till så kan jag försöka leta upp och fylla i luckorna åt dig.

• Medlem
  • Gävle
  • 2008-07-26 15:00
Ursprungligen av PeeMaN:

Det är jävligt svårt att referera till något man läste i papperform för 1-2 år sedan.

Man ska inte tro på att man läser i pappersform heller. Det är helt enkelt inte sant att Apple inte gick bra innan iPod kom. Det stämmer inte — oavsett vem som har skrivit det.

Bevaka tråden