Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gränssnittet bättre i Remote än i iPod-delen

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Remote (även kallat Remote App) är ett fantastiskt litet program i App Store för att styra iTunes. Men faktum är att det till och med har fått bättre gränssnitt än iPod-delen i iPhone OS:

Dear Apple: Please Make the iPhone’s Native Interface Like the Remote App. The Small Wave.

Hoppas Apple tar dessa förbättringar till iPod-delen också.

[via [URL="http://daringfireball.net/linked/2008/07/28/i..."]DF[/URL]]

Jag verkligen älskar Remote - oj vad jag har längtat efter detta program och denna möjlighet att kunna styra min musik på detta sätt.

Och jag hoppas som du att de fixar iPod gränssnittet i iPhone också.

Sedan vore det även trevligt med cover flow i Remote.

ja och varför kan man inte SÖKA efter låta i ipoden? helt sjukt jobbit när man letar efter en låt man vet innehåller ett visst ord.... detta går ju hur bra som helst i remote delen..

• Medlem
  • Täby
  • 2008-07-29 15:17

Remote programmet e ju sååå nice
Verkligen sjukt att gränssnittet är bättre på programmet än på iPoden i telefonen/touchen :/

Använder det till mina sovrumshögtalare som är inkopplade via en aiport express

Jag håller med. Hoppas verkligen de uppdaterar iPod-delen så att den får samma sök-funktioner och dylikt.

Ursprungligen av kainen:

Remote programmet e ju sååå nice
Verkligen sjukt att gränssnittet är bättre på programmet än på iPoden i telefonen/touchen :/

Använder det till mina sovrumshögtalare som är inkopplade via en aiport express

Ja det är riktigt trevligt! Själv har jag det till vardagsrummet, men man blir ju sugen att skaffa flera airport express för att kunna köra det i flera rum. Ska kämpa emot och inte göra det dock
Fint att man kan välja det direkt ifrån remote också, var ljudet ska strömmas.

@Oasis: Lägg ner sånt, snälla

går det att koppla till airport extreme?

• Medlem
  • Täby
  • 2008-07-29 18:45
Ursprungligen av generuss:

går det att koppla till airport extreme?

Du kan inte streama ljud till en airport extreme då den inte har någon digital / analog ljudutgång tyvärr.

Andreas Th: Absolut sugen på att skaffa högtalare i köket nu också, känndes helt meningslöst förut men men....

Jag har två AE, en i vardagsrummet och en i köket, men vi är överens om att vi skulle behöva högtalare i badrummet, sovrummet och på balkongen också

Fast jag skulle behöva radio också, innan jag är nöjd. Önskar SR kunde strömma alla kanaler som normala radiostationer i iTunes.

1
Bevaka tråden