Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iphone och mitt kort

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Tomelilla
  • 2008-08-04 13:12

Tjenna, sitter på en iphone 16gb som jag köpte från tradera, allt har funkat bra tills jag skulle uppdatera till 2.0 men det hände något så jag fick återställa den och nu fungerar inte mitt kort i telefonen, när jag fick den så låg där även ett at&t kort i den, och då när jag testat jailbreaka och låsa upp den så har jag haft det kortet i, kan det vara därför det inte fungerar och om någon vet hur jag kan göra för att få det att fungera så är jag jätte tacksam, behöver jag at&t kortet för att låsa upp den eller ska jag ha mitt andra kort i (telenor) och vilket program föredrar ni att låsa upp den i isåfall, har läst runder lite och testat lite saker men inget verkar fungera, kan det vara för jag har at&t kortet i ? är mer än tacksam om någon vet. det är ej 3g och jag kör genom windows , inte mac

vad låser du upp den med? Jag använde pwnage och mitt telenorkort satt i.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-08-04 14:05

Jag använde mitt Comviq kort och körde med Pwnage. Inga problem...

Senast redigerat 2008-08-05 15:59
  • Medlem
  • Tomelilla
  • 2008-08-05 15:08

ska man inte ta bort pinkoden eller något från sitt kort?, men jag har windows så jag kan ej använda pwnage

1
Bevaka tråden