Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

repig nano utbytt.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag fick min nano utbytt (ville ha pengarna tillbaka men fick inte) då den var repig som fan efter en månads användning (mest var det skärmen den var inte bara repig utan sprickor i den).

Nästan alla säger att den repas lika lätt som en "vanlig" ipod men min repas sjukt lätt (har en 20gig ipod också som jag inte kan se en enda repa på)

På Apple store där jag fick den utbytt sa de att de haft problem med vissa nanos under produktionen?!

läs även dett innan ni köper http://ptech.wsj.com/archive/mailbox-20051006.html

Ja tyvärr, så kanske dom inte hade en superlösning på vad för yttre matrerial de skulle andvända, kan rekomendera att till din nästa ipod köpa:

http://www.theinvisibleshield.com/index.asp?PageAction=VIEWCATS&Category=9
"även den kommer dock att bli repor efter något år, men tanken på att den är relativt billig, "gratis frakt" och den är bara 2 mm tjock. Så det blir ju ingen klumpig nano i vilket fall.

Hoppas du löser problemet!

Vänliga hälsningar,
Björn

• Oregistrerad
  • 2005-10-08 14:24

Din nya då? Repas den inte lika lätt?

• Medlem
  • Ånge
  • 2008-08-04 14:15

Problem med låtar till iTunes

Hej!
Jag köpte min ipod Nano 4gb 3g för ett tag sen och nu undrar jag;

I början då jag installerat iTunes 7.7 så hittade programmet x antal låtar.
Men nu vill jag lägga in fler låtar så klart och jag har suttit och grubblat på det ända sen jag köpte nanon , jag har ochså suttit och tittat på många sidor men jag har inte fått svar där så tänkte jag fråga någon expert här.
Hoppas på possetivt svar!

• Medlem
  • Skövde
  • 2008-08-04 16:48
Ursprungligen av Ipod<3:

Hej!
Jag köpte min ipod Nano 4gb 3g för ett tag sen och nu undrar jag;

I början då jag installerat iTunes 7.7 så hittade programmet x antal låtar.
Men nu vill jag lägga in fler låtar så klart och jag har suttit och grubblat på det ända sen jag köpte nanon , jag har ochså suttit och tittat på många sidor men jag har inte fått svar där så tänkte jag fråga någon expert här.
Hoppas på possetivt svar!

Varför skiver du det i den tråden?
Du viil lägga in fler låtar i iTunes alltså om jag har förstått rätt.Då är det väl bara dra o släppa i iTunes.

1
Bevaka tråden